Erilaiset lava-autot

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Marklin, 29.3.2018.

  1. janiluo

    janiluo Gearhead

  2. Marklin

    Marklin Double Gearhead

    [​IMG]
     
    Kustom STW, juhi71, Pannu H-D ja 1 muu tykkäävät tästä.
  3. janiluo

    janiluo Gearhead

    Tosta sais hienon kun lyhentäisi metrin akseliväliä. :eek:
     
  4. julmajari

    julmajari Gearhead

  5. janiluo

    janiluo Gearhead

  6. janiluo

    janiluo Gearhead

  7. Inlinee

    Inlinee Gearhead

    [​IMG]
     
    juhi71 tykkää tästä.
  8. Rautamäki

    Rautamäki 3rd gear

    Ei hyvä. Muuten piirretty viivaimella niin tuo yksi kaari ei sovi. Ja takaosan vyötärölinja nousee liian ylös ennen hyttiä. Ite pitäisi tehdä kaikki niin tulisi kunnollinen.:cool:
     
  9. janiluo

    janiluo Gearhead

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    1965 Chevy STW ilmeisesti? :eek:

    - Jani -
     
  10. janiluo

    janiluo Gearhead

  11. juhi71

    juhi71 3rd gear

  12. Turbiini

    Turbiini Gearhead

    Ei se keulan pituuskaan niin häiritse mutta se että eturengas sijaitsee lähempänä etuovea kuin etupuskuria ei näytä oman silmään ollenkaan hyvältä.
     
  13. juhi71

    juhi71 3rd gear

    Etuakselin siirto tosiaan auttaisi asiaan. Pistää toi keula silti silmään kun on melkein yhtä pitkä ku loppuosa autosta.
     
  14. janiluo

    janiluo Gearhead

    [​IMG]

    Joo ei tarttis paljon lyhentää keulaa että näyttäis autolta. Mikähän siinä on ollut ettei ole osannut katkaista ja yhdistää oikeasta kohdasta? :eek:

    [​IMG]
    On jopa yrittänyt korjata asiaa mutta huonolla menestyksellä.
    o_O
    - Jani -
     
  15. janiluo

    janiluo Gearhead

  16. leivonharri

    leivonharri Gearhead

    Miten tommonen on päätynyt Arizonaan?
     
  17. Dataviilaaja

    Dataviilaaja Gearhead

    Noitahan tehtiin Meksikossa.

    Teijo oli näköjään oikea design-tuote vertaistensa joukossa.
     
  18. janiluo

    janiluo Gearhead

    Niin toi on etuvetoinen eli ois varmaan pärjännyt paremmin Suomen talvessa kuin Teijo

    - Jani -
     
  19. Rautamäki

    Rautamäki 3rd gear

    Etuvetoinenhan Teijokin on. Talviominaisuuksista ei mulla ole kokemusta, kun oli kesä silloin kun Teijolla ajoin yhden kilometrin.
     
    Muokattu: 15.3.2022
  20. janiluo

    janiluo Gearhead

    Ai Teijokin on etuvetoinen no eipä ole tullut testattua. Aina oppii jotain uutta.
    Olen aina kuvitellut että se oli kuplan alustalle tehty lava-auto mutta ilmeisesti taka-akseli ei olekaan kuplasta eikä etuakselikaan. Kuinka paljon siellä alustassa sitten on kuplan osia?
     

Kerro tästä muillekin!