Kardaani kasaan

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja 1tuominen, 14.4.2022.

  1. 1tuominen

    1tuominen 1st gear

    Moroo...
    F100 Ford -73 uusi kardaani. Kukas hitsaa Tampereen nurkilla Yoke haarukat paikalleen ... ja suoraankin vielä ??? :odsmile: Monesta pajasta kyselty, ei ooo vehkeitä tai ei muuten kiinnosta :odcry:
     
  2. Malibu'67

    Malibu'67 Gearhead

    Oletko kysynyt Metallisorvaamo Sunila Ky:stä Sarankulmasta, siellä ainakin itse teetin uuden (eri mittaisen) putken kardaaniini.
     
  3. 1tuominen

    1tuominen 1st gear

    Enpä ole vielä tuolta kysynyt, mutta nyt kysymään... thanks!
     
  4. 1tuominen

    1tuominen 1st gear

    Yritin käydä paikan päällä kysymässä, mutta olikin ikkunassaan lappu jossa luki: " en ota enää uusia töitä vastaan" :(:rotfl:
     
  5. SlantSix225

    SlantSix225 Gearhead

  6. Solvent

    Solvent 3rd gear

    Ko-Met Oy? Jaffu Holm?
     
  7. BLOWN

    BLOWN 1st gear

    Holmin Jaffua on moni kehunut, paja on Kuortissa ja numero löytyy netistä.
     
  8. 1tuominen

    1tuominen 1st gear

    Löytyi vihdoin läheltä hitsari joka tehnyt näitä... postailen sitten tänne miten onnistui:) Kiitos vinkeistä kuitenkin.
     
  9. Sam78

    Sam78 1st gear

    Muakin kiinnostais kuka hitsari kyseessä? Itelläkin tarvetta
     
  10. 4d sedan

    4d sedan Double Gearhead

    Minäkin olen noita kardaaneita harrastehommina tehnyt, sekä vakio-osista muokannut tai sitten Cromo-palikoista, moneen yhdistelmään. Akaan Viialassa operoin.

    [​IMG]


    [​IMG]


    [​IMG]


    Tuossa muutama esimerkki.
     
    Muokattu: 13.5.2022
    Seevu, Väpsy, c.kassu ja 1 muu tykkäävät tästä.
  11. Sam78

    Sam78 1st gear

    Laitahan mulle puhelin numeroo niin soittelen
     

Kerro tästä muillekin!