No jo on nyt v...u kun ei kellarista eroon pääse!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja mpower, 20.12.2022.

  1. Rebel_1996

    Rebel_1996 2nd gear

    Maahanmuuttoon syydettävä raha tulisi sijoittaa suomalaisten mielenterveystyöhön.
     
    viikinki75, Hoovee, Ford67 ja 5 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  2. mpower

    mpower Double Gearhead Bannattu

    Niin tuota, minullahan oli kellarissa sanonta tsai,jai ® ja joskus aijaijai tsaijai®. Mukavaa kun jäänyt Mr Bannerillekin muistiin!:)
     
  3. mpower

    mpower Double Gearhead Bannattu

    Eiku Ukrainan tukemiseen, sillä on täysin mahdollista jos ryssät voittaa niin saatamme olla kusessa tulevaisuudessa.:mad:
     
    Muokattu: 28.12.2022
  4. Slant Sickness

    Slant Sickness Double Gearhead

    Ainakin jonkin aikaa meillä riittää ukrainalaisia ylläpidettäväksi täälläkin. Etelämmät maat alkavat olla jo vaikeuksissa kun tulijoita on enemmän kuin majoituspaikkoja.
     
  5. mpower

    mpower Double Gearhead Bannattu

    Kohta heittävät minut pihalle, sillä kannanottoni Ukrainan tukemiseen lienee poliittinen!? Jos jotain plussaa kellarista löysin, niin siellä sana oli aika vapaa!

    Mutta vittu juu, mää en sinne kaipaa, nääs se menee vittuiluksi kuitenkin! Meinaan vaan, sillä pikkasen punssia otettuani, niin vittumaisen kriittinen olin ja mää sopivasti osasin muutamia nimimerkkejä ärsyttää!:D
     
  6. Weijari

    Weijari Gearhead

    Pakko kysyä että auttasko toi korkin kiinni laitto enemmän kuin Bannin hankkiminen kaikilta sivustoilta? Lopetat dokaamisen ja rupeet vaikka paneen?
     
    Hoovee, Kustom STW, Mr Banner ja 3 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  7. mpower

    mpower Double Gearhead Bannattu

    Mittään seiso! Siis se iso!?:DMutta jos haluat avulias olla ja huolta minusta pitää, niin voisitko sää Sara Siäppille soittaa ja ehdotella jos hän tulis vaikka meille kylään. Mää voisin sitten pikkasen kokeilla seisooko!? Jookos!? Sara on kyllä nätti ja mun unelma aina ollu!:)
     
    Muokattu: 28.12.2022
  8. Slant Sickness

    Slant Sickness Double Gearhead

    Ihan kun mun huono muistini kertoisi mulle, että "ne" lähti syystä, että täällä oli sanailu aika, no rajoittamatonta kuitenkin. Parempi, ettei mennä henkilökohtaisuuksiin kummallakaan foorumilla. Kun nämä foorumit kisaavat kirjoittajista keskenään ja on vielä lärvikirja sun muut, niin lopulta ei toimi ykskään foorumi.
     
    isalmela tykkää tästä.
  9. Gary Grand

    Gary Grand Double Gearhead

    Mä en usko tohon.
    Osa kirjoittelijoista pörrää molemmilla, osa vaan toisella..
    Sitten on lisäks jumalattoman iso sakki joka ei kirjottele kummallakaan, mutta tietää jossain määrin kummankin tapahtumat!:D

    Facetuubi on kyllä keränny paljon sakkia, mutta se ei toimi alustana oikein mihinkään järkevään..
     
    Jussi289, Mija, Mr Banner ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  10. mpower

    mpower Double Gearhead Bannattu

    Oli meno hirmuista kyllä juu! Nyt se on siirtynyt kellariin. Minäkin siellä kirjoittelin näkemyksiäni esitellen ja olin"sisällöntuottajana"!:) Valitettavasti tuotin vääränlaista "sisältöä" kuin Sergei Lavrov konsanaan paskaa maailmalle lykäten,mikä diktatuurissa ei ole hyväksyttävää!

    Johtopäätös olikin, vittumaista juttua, heitetään äijä vittuun! :)Problem solved!:D
     
    Muokattu: 28.12.2022
  11. Slant Sickness

    Slant Sickness Double Gearhead

    Projektijutut tuntuvat vähentyneen.
     
    kad_boost ja Gary Grand tykkäävät tästä.
  12. SPORT TRUCK

    SPORT TRUCK Double Gearhead

    Koskaan en ole kokenut minkään moista vetoa kyseistä "Viemäriä" kohti, joten pidetään sen tulppa vastakin kiinni :rotfl:
    OD:lla on mitä on ja joskus tulee jotain tällästä kirjoteltua, muutenkin harrastamiset aika vähissä nykyään.
    "Naamavihkossa" ei ole myöskään mulle yhtään mitään kun en tykkää jakaa yksityisiä asioitani ja tekemisiäni koko maailmalle...ilmeisesti suurin osa kuitenkin saa jotain tyydytystä siitä ja on nykyään siksi siellä, en tiedä ? :odeek:
     
  13. mpower

    mpower Double Gearhead Bannattu

    Mää olin aikoinaan facebookissa. Tai siis rekisteröidyin.No eikös vittu heittivät mut pihalle.Syy oli vissiin semmonen,mää olin huano "sisällöntuottaja " ! Mää en heiän mielestä vissiin riittävästi kirjoitellu ja paskaa puhunut!

    Ajattelin sitten, vittu pitäkööt tunkkinsa! Siinäpähän ovat, vittu! Jos ei facebook mua tarvii, niin en minäkään tarvii facebookkia! Vittu olkoon koko paska!:)
     
  14. mpower

    mpower Double Gearhead Bannattu

    Ei auta! Sinä siveyden sipulin kannattais ny pitää vaan turpasi kiinni! Vittu,mee sinne lestaporukkaan esittään näkemyksiäsi! Meikään sun juttus ei uppoo kyllä mitenkään!:cool:
     
  15. leivonharri

    leivonharri Gearhead

    Tuolla rähinällä kannattaakin pysyä interwebin palstoilla eikä kokeilla näitä mielipiteitä livenä, esim. paikallisessa baarissa.

    Koitetaanko välillä positiivisen kautta? Miten sulla menee? Mites mpowerin Joulut?
     
  16. toyopet

    toyopet Double Gearhead

    Minä en ymmärrä tämmöistä kahtiajakoa ollenkaan, ollaan siellä tai täällä mutta ei saa olla molemmissa, no miksi ei?

    Harrastajia kaikki ja sen lisäksi on vielä muita foorumeita merkittäin tai muuten jaoteltuna.

    Se kyllä tahtoo olla nykyään palstalla kuin palstalla, sama myös facebookissa, samat ihmiset pyörii joka paikassa, juurikin tämä rähinä. Osa ottaa punssia ja aloittaa, osa soittaa suutaan ihan selvinpäin. Ihan liikaa ja vielä ihan turhaa, pitää vissiin jostain vaan päästä pätemään omaa tai oman harrastuneisuuden paremmuutta ja kritisoimaan muita.

    No sille ei mahtane mitään, asia johon voi vaikuttaa vain jokainen itse.

    Niin, facebookissakin on mahdollisuus tehdä valinta, mille yleisölle se viestintä näkyy tai ei näy.
    Suurin osa on omalla nimellä ja naamalla mutta ihan samat rähinät sielläkin toistuu.

    Yritetään pitää punssin kanssa tai ilman jutut asiallisina, tämänhän pitäisi olla mukavaa ajanvietettä keskustella muiden samanhenkisten kanssa.
     
    Jussi289, Mija, Mikkis ja 8 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  17. hantta

    hantta Double Gearhead

    En puolustele naamakirjaa, mutta kun valittavissa on moottoripäille satoja keskusteluryhmiä, niin varmasti löytyy yhteys omaan harrastemeininkiin, ja on kyllä ihan itsestä kiinni, mitä yksityisasioita levittelee, koskee kaikkia alustoja.
     
    impala-63 ja Gary Grand tykkäävät tästä.
  18. hantta

    hantta Double Gearhead

    Eikä se keskustelu täälläkään aina hääviä ole, nyt eniten keskusteltu on tämä topiikki ja matonpesu oksennuksesta, jatkakaa.
     
    FuryIII '71, Gary Grand, juko7 ja 4 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  19. Ratrod34

    Ratrod34 Gearhead

    Onneks kesällä cruisingeissa on mukava ja leppoisa tunnelma kun ihan livenä juttelee ihmisten kanssa, ei oo tällästä ollenkaan niinkuin on täällä netissä.
     
    Hoovee, Gary Grand, toyopet ja 1 muu tykkäävät tästä.
  20. juko7

    juko7 Double Gearhead

    Itsellekin on helpointa keskustella tutuista asioista
     
    Jussi289, hantta, FuryIII '71 ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.

Kerro tästä muillekin!