Bo Wareliuksen Fennia-Camaro *valmis*

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Pienoismallit', aloittaja Rekkuriepu, 5.2.2023.

  1. Rekkuriepu

    Rekkuriepu 3rd gear

    Moro. Olen noita kotimaisia kilpureita mallintanut joitakin, ja niistä tuntuu muutkin tykkäävän.

    Nytpä teen Bo Wareliuksen Fennia-Camarosta mallin 1:25. Mulla on netistä löydettynä vaan yksi kuva, josta koitan apinoida oleelliset yksityiskohdat.

    AMT '68 Camaro Z/28 on sarja, jota tässä muokkaan.

    Stay tuned

    [​IMG]
     
    sepi-ukko, LPV, jknR ja 12 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  2. juhapih

    juhapih Double Gearhead

    Tein Wareliuksen kilpakumppanin, Sarlinin AKAI-Camaron heti mestaruusvuonna 1979.

    [​IMG]
     
    kerkko, LPV, jknR ja 10 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  3. jakulepi

    jakulepi Double Gearhead

    Onpa upeita!
    Sattuisiko sulla olemaan kuvagalleriaa, josta voisi ihailla myös muita vastaavia pienoismallejasi?
     
  4. Rekkuriepu

    Rekkuriepu 3rd gear

    Seevu ja esmi tykkäävät tästä.
  5. jakulepi

    jakulepi Double Gearhead

    Seevu, Rekkuriepu ja esmi tykkäävät tästä.
  6. Rekkuriepu

    Rekkuriepu 3rd gear

    Aivan, ja on kyllä hieno tuo Sarlinin Akai-Camaro, mun työstämä Fennia-Camaro on vielä kesken.
    Mutta joo Rekkuriepu nimellä oon laittanut tänne pienoismalli-osioon näkyville erinäisiä kilpuri ym. mallejani.

    Tuon linkin takaa löytyy kaikki mun mallit:

    https://pienoismallit.net/profiilit/1395/kuvat/
     
    jarkko359, Mika.V, shr1 ja 4 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  7. Rekkuriepu

    Rekkuriepu 3rd gear

    Tässäpä olisi viimeksi valmistunut kotimainen kiihdytin.

    [​IMG]
     
    SARKERI-71, jarkko359, Seevu ja 5 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  8. SPORT TRUCK

    SPORT TRUCK Double Gearhead

    Hieno tuli, yksi legendaarisimpia kilpureita tässä maassa :odcool:

    Tässä ehdotus seuraavasta, Mikkosen Pasin voittoisa Ford Fairlane Stock:r (ex Jim Waldo), Malibu Bitch:n kuvaa lainaten.
    [​IMG]
     
    jarkko359, esmi, kuula ja 3 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  9. Shining Whit

    Shining Whit Gearhead

    Tuli vaan mieleen, et oliks siin muuten kaaret? Pitkän aikaahan mentiin niin, että Stock tai Super Stock autoissa turvavaatimukset meni indeksin mukaan. Siin mis katuautoäijät veteli niskaan sjopukuu vremeineen, stockiäijät veti T-paidassa lannevöillä.
     
  10. Rekkuriepu

    Rekkuriepu 3rd gear

    En mä tiedä, se netistä kaivettu yks kuva ei kerro kaikkea kovin tarkasti.
    Noi mallin kaaret jäi vielä vähän liian matalaksi,kun tuollai näkyy sivulasin takaa toi kattokaari.
     

Kerro tästä muillekin!