Hääauto Ouluun?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja saukko, 14.3.2023.

  1. saukko

    saukko 1st gear

    Terve

    Näyttää uhkaavasti siltä että pääsen naimisiin kesäkuussa. Näinpä etsinnässä klassikko/tyylikäs Mersu hääautoksi Ouluun kesäkuussa. Koristelut ja kuskinhommat voidaan hoitaa itse, auto pidetään siistinä ja palautetaan alkuperäisessä kunnossa. Toki vuokra maksetaan myös.

    Tarvittaessa voin hakea auton vaikka kauempaakin kunhan nyt Pohjois-Pohjanmaan alueelta löytyisi. Ensisijaisesti hakusessa Mersu, mutta tarvittaessa harkitaan sitten muitakin valmistajia jottei tarvi kävellen alkaa siirtymää suorittamaan.
     
    leivonharri tykkää tästä.
  2. isalmela

    isalmela Gearhead

    Saattaa olla lujassa löytää tyylikäs auto vuokralle jos ajaa itse. Kaikki on niin tarkkoja näistä vanhoista vehkeistä, etteivät mielellään vuokraa jos eivät ennestään tunne. Mieluummin ajavat kyydit itse. Mulla on Oulussa tämmöinen 1983 Buick Electra

    [​IMG]
     
    leivonharri tykkää tästä.
  3. saukko

    saukko 1st gear

    Kiitoksia, hyvä kommentti. Itse ajattelin, että ennemmin lainataan auto kun että lähdetään vieraita kuskaamaan, vaan jos mieluummin omistaja itse ajaa, tämäkin toki neuvoteltavissa. Vihkiminen on 14:00 ja matka 5 km, eli kyseessä melko sutjakka operaatio jos auton omistaja asuu Oulun kaupungin alueella.

    2018 velimiehen häihin vuokrasimme 1970 luvun Audin Oulusta, josta olin itse vastuussa, tästä jäi oletus että bestmanin homma ajaa autoa. Vaan omistaja toki paras kuski, etenkin vielä jos on esim. herkkä startti ja pitää varoa tulppien kastelua yms.

    Ei ole nimittäin koskaan ollut niin jännää starttia kun kirkon pihamaalla, kun morsiuspari astelee kirkon rappusia ja olet pari tuntia aiemmin joutunut odottelemaan tulppien kuivumista aamulla pieleen menneen startin takia. Vaan lähti käyntiin ja päästiin ongelmitta matkaan.
     
    isalmela tykkää tästä.
  4. leivonharri

    leivonharri Gearhead

    Tommosessa Buickissa tulee pitkä ja onnellinen avioliitto vaikka istuis verottajan määräämällä lankkupenkillä. Suosittelen!
     
    isalmela tykkää tästä.
  5. maxvo2

    maxvo2 Double Gearhead

    Pakko tulla pitkää ja onnellista.

    Mulla yli 30v avion satamaa takana..ja taksi Cedricillä kuljettiin mennen ja tullen... Jotta Buickilla vielä paremmin!
     
    isalmela ja leivonharri tykkäävät tästä.

Kerro tästä muillekin!