Nettiautosta bongattua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Rüsselsheim, 28.4.2006.

  1. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Itse aikoinaan katselin kanssa tollasta 2.7 bi-turboa, "Koska sehän on melkein kuin S bi-turbo ja halvalla saa päivitettyä". No ei ois saanu. mutta jätin väliin ja ostin sen sijaan Golf Vr6 syncron.
     
  2. Swinger

    Swinger Gearhead

  3. Swinger

    Swinger Gearhead

    no ku ei oo muita oikeita autoja ku sähköautot
     
  4. Kustom STW

    Kustom STW Gearhead

    // so not?

    Sehän on liike mikä myy.

    Edelleenkään niiden ydintehtävä ei liene ole tehdä tappiollista kauppaa.
     
  5. Isamu

    Isamu 3rd gear

    Sähkärithän on just jees, voisin kuvitella itsekin ajavani sellaisella jos olis eri olosuhteet.
     
  6. Swinger

    Swinger Gearhead

    jos oli mulle vastaus niin en tainnut tuossa mitään kritisoida vaan laitoin linkin nettiautossa olevaan autoon ja kerroin että loppu viikosta oli myynnissä vajaa 5k€
     
  7. Swinger

    Swinger Gearhead

    Vastasin sun kysymykseen ku ihmettelit miksi pitää lähteä rasvaamaan köyttä..
    Tarviino sähköautolla ajo eri olosuhteet?
     
  8. Isamu

    Isamu 3rd gear

    No se ei vastannu mun kysymykseen millään tavalla, Catiska voinee itse valaista asiaa.

    Kyllä tarvii ja selityksenä on, että tällä hetkellä ne vehkeet on törkeän kalliita, mulla ei tule vuodessa käyttikseen niin paljoa kilsoja, eikä mulla ole paikkaa jossa ladata sitä.
    Sähkikset kyllä kiinnostavat paljon ja ehkä olosuhteet omassa elämässä joskus muuttuu niin hankin sellaisen.

    Nyt loppu mun OT.
     
    Seevu tykkää tästä.
  9. Rihma

    Rihma 2nd gear Bannattu

    Vielä se svingeri vaan jaksaa. Kirveleekö persaukisuus, vai mikä ihme tökkii sähköautoissa? Ps. Svinger on ihan karmea kötöstys autoksi, mut en käy sitä jokaisessa langassa erikseen kertomassa.
     
    Swinger tykkää tästä.
  10. oceanic7

    oceanic7 Double Gearhead

    litres ja isalmela tykkäävät tästä.
  11. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Mikäs Svingereissä, eiku Swingereissä mättää? Muskelikauden mallit vai öljykriisin jälkeiset mallit vai mikä?
     
    Swinger tykkää tästä.
  12. Isamu

    Isamu 3rd gear

  13. leivonharri

    leivonharri Gearhead

  14. isalmela

    isalmela Gearhead

    matti R tykkää tästä.
  15. teddy99

    teddy99 Gearhead

    Ennenkin tämän tasoisia myynti-ilmoituksia nähnyt. Kun äiti (tai vaimo) on sanonut, että nyt se vanha romu pitää hävittää, niin nyt voi äidille (tai vaimolle) näyttää, että auto on laitettu myyntiin.
    .................................
    Tiesin kyllä että 80-luvun Corolla GT:t on haluttuja, mutta että 80-luvun Camrytkin on näin haluttuja....
    https://www.nettiauto.com/toyota/camry/13585296
    https://www.nettiauto.com/toyota/camry/13588696
    Tai sitten tässä yritetään tehdä uutta myyntiaikaennätystä, eli aiotaan pitää myynti-ilmoitusta kauemmin nettiautossa kuin kukaan muu. Nykyisen ennätyksen muistaa varmaan kaikki, eli J. Lundan Ky:n teiniraiskattu Opel GT.
     
    juko7, kad_boost, Peeaa ja 1 muu tykkäävät tästä.
  16. Isamu

    Isamu 3rd gear

    Tiedä häntä onko kyseessä sitten harhaluulo, että koska auto on museokatsastettu niin se mystisesti kolmin- tai jopa nelinkertaistaa sen arvon?
     
  17. ASaari

    ASaari 3rd gear

    Mulla on -78 Pacer Wagon, tosin vielä Ruotsin kilvissä:odcool:
     
    el borrachitos, isalmela, LehtinenA ja 1 muu tykkäävät tästä.
  18. leivonharri

    leivonharri Gearhead

    Onko täällä nyt joku "kellä on parhaat Pacerit" -kilpailu käynnissä?

    Kuvia tai en usko!
     
    Arkkumies tykkää tästä.
  19. ASaari

    ASaari 3rd gear

    Ei mulla ainakaan paras ole, mutta ruma se on:D
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Buick225, SARKERI-71, malvasto ja 13 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  20. el borrachitos

    el borrachitos Gearhead

    Hienoa! Onko ihan hiljattain tuotu, vai ollut jo pidempään jemmassa? Oman läjäni toin Californiasta vissiin 3 vuotta sitten. Mutta ei ole sekään kilvissä vielä.
     

Kerro tästä muillekin!