"Vilkkukytkin haussa 1970 Dodge Challengeriin" Muuten ehjä löytyy, mutta pari johtoa katkaistu pihdeillä liittimen päästä. Helppo korjata
Onko kyseessä A-body ja ne pyöreän liittimen pinnit? Muistaakseni sillai sai korjattua että poraa siihen piirilevyyn vanhan pinnin kohtaan 3,2mm...
Melko suurella todennäköisyydellä lämmetessään taas rupeaa jumittamaan. Pidämme toki peukkuja
Onko tuo automaatti vai manuaali? Manuaalissa on viskokytkin, automaatissa sähköllä ohjattu monilevykytkin. jos manuaali niin viskolle ei ole...
Mulla saattaa olla arkistossa ehjä alalista, koitan muistaa huomenna katsastaa tilanteen
Olihan siellä monta hienoa eetä
Melkein joka päivä ajettu E-bodylla kuluvana suvena, ja aina vaan kiinnostaa
Manuaalikoneisto on varmaan turboaction tai TCI? Jos keskipakosäätimeen on jätetty painot paikoilleen niin ei vaadi muuta kuin tomaatin koneiston...
Et Rusty muista Aspenin sen aikaista rekkaria? NHE-41?
Se pannan vivun välityssuhdekin vaikuttaa tuohon kierrosten määrään. Jos esim 5.0 vivulla ottaa 2.5 kierrosta auki, niin männän liike on jo...
Sen verran täytyy muokata tuota edellistä, että itse olen leikannut korjauspalat kokonaisesta skinistä, en huomannut että AMD:lläkin on noita...
AMD:t on kaikki istuneet tosi hyvin. Tosin vain kahteen autoon laittanut. Nehän on made in Taiwan kamaa, ei kiinalaista...
Noista kiinalaisista pintapellin takaneljänneksen korjauspaloista saa tehtyä ihan hyvät trunk extension -korjauspalat, muuhun ne ei oikein kelpaa
Myös etelässä on hitsattu eilen e-kehoa lumimyrskyssä pressukatoksessa
Ilman turboakin tuntuu tehoa piisaavan, vaikka tuollainen on monta vuotta ollu työmatkamopona niin vieläkin vähän jännittää vääntää tuppia nurin...
Erota käyttäjänimet pilkulla.