Rengashan se oli... muhkura löyty
Jossai neljäskympis.... eikä oo aikasemmin tehny
Ei varmaa tartte olla lukkoperäöljyy, ku ei oo kitkalukko?
En oikei siihenkää usko... mut iskarit voipi olla kyl loppu!?
Onko lukollinen c-klipsillinen... eihän sinne lukon sisään ees pääse käsiks?!?
Vittumainen, ku perä vispaa määrätys vauhdis... Voiks se akseli lähtee siält irti tai hajota kokonaa?
Terve Eli moparin 9 1/4 lukkoperäs on kuskin puolla muutaman millin klappi ees taas... miten moinen korjataan!? Kiitokset valmiiks asiallisista...
Itellä onnistu tosi hyvin paineen kans... tulpan reijäst paineilma... paineella mäntä alas ja kiristimellä jouset kasaan... sitten kumien vaihto..
Vielä kysäsen, jos joku tietäisi... onko sen ohjausvaihteen takana kiristys/säätö, niinku vanhois simpukois... siellä on iso kuusiokolotulppa ja...
Meinasin vaihtaa sisemmän raidetangon, mut ei siinä ollukkaa klappia, vaan klappi ja klonksuna tulee ohjausvaihteesta... onko mitään tehtävis...
Oikeelle käännettäes kolina pahempi... vasemmalle hieman helpottaa. Tunkates klonksuu edellee...!?
Arvon tietäjät, mikä avuks...? PT Cruiserin ohjausvaihde klonksuu (kilahtelee) rattia vemputettaes ja ajaes... pystyykö moista vikaa paremmin...
Käytetään tätä vanhaa keskustelua, ku oon vaihtamas moparin 440 ohjurinkumeja... mikäköhän mahtanee olla keinuvipuakselin kiristys momentti?
Erota käyttäjänimet pilkulla.