15" spb vanteet ja renkaat

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Dart & Valiant Association ry', aloittaja Slant Sickness, 27.2.2018.

  1. Slant Sickness

    Slant Sickness Double Gearhead

    Sekä 14" renkaiden heikentyvän saatavuuden että ihan pikkuisen myös oman huvituksen vuoksi oon ajatellut panostaa settiin 15" vanteita. Dartissani on pikkujako. Vanteita on vaikka minkä kokoisina ja näköisinä mut eiköhän tuohon kehittyvään patinaan istu parhaiten mustat peltivanteet pikku kapseleilla.

    Minkähän kokoinen 15" rengas/vanne mahtuu earlyn etupäähän ilman että tarvitsee laitella kääntymisen rajoittimia? Kumeissa ajattelin pitäytyä 60 sarjalaisissa. Auto on varustettu vanhemman mallin levyjarruilla.
     
  2. maxvo2

    maxvo2 Double Gearhead

    Mulla oli Waldossa ympäriinsä moparin orkkis 7x15 policet ja renkaana edessä 195/65-15. Hyvin sopi kääntymään.
     
  3. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Valmistetaanko nykyään 15" peltivannetta pikkujaolla vai meneekö speiseri hommiksi?
     
  4. MJF

    MJF Double Gearhead

    Uusiahan saa vaikka uspartsilta. Mulla on ollut edessä 195/60 isokorisen 6,5 vanteella.
     
  5. maxvo2

    maxvo2 Double Gearhead

    Summitilla näytti olevan 23kpl 15" vannetta tarjolla moparin pikkujaolle .
     
    FuryIII '71 tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!