2gen camaro max vanteen/renkaan leveys.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Renkaat ja vanteet', aloittaja CCZ28, 10.2.2012.

  1. spede

    spede Gearhead

  2. jpe

    jpe 3rd gear

    Joo myös itsellä 235:t edessä noissa 8 leveissä et0 vanteissa ja ei ongelmia.
     
  3. gt302

    gt302 3rd gear

    hlappis komeet on vanteet kamarossa.
    itelle sovittelin 10"x18" et 18 vanteita taakse 265 45 kumeilla liian sisään ehkä jäävät sopivat kyllä hyvin tilaa jää vielä reilustikin spacerit laitan väliin tai sit pitää uus perä 9"kaventaa noille sopivaksi.
    etuvanteet 8.5"x18" 245/40 kumeilla ja spacerit oltava niihinkin.juu jäänyt noita bemarin vanteita joutilaaksi niin kierrättelen noita niin 2gen kamarostahan oli kyse.

    ps. mulla myös 4gen ls1 t/a:ssa 00vm auto bmw e39 m5 takovanteet alla istuvat hyvin etu 8"x18" taka 9,5"x18"etu 245/45 taka 275/35
     
  4. Selli

    Selli Gearhead

    Saulille vielä kuitti että todellakin kandee vähintään se puslasetti ottaa vaihtoo samalla ku jouset vaihtaa.
    Mulla siis Hotsin jouset edessä ja takana,Hotsin vakaajat edessä ja takana. Energysuspension puslat jokapaikassa mihkä voi vaihtaa,Maxin mainitsemat subframe connectorit,Konin punaset iskarit. Hotsin seteissä tulee myös vakaajan päät riittävän jämäköillä puslilla yms. Tekemistä mulla oli purkaa vanhaa paskaa pois mutta kyllä on kannattanut tehä! Ei ole kilpurialusta mutta ei mikään lulla. Ohjaustuntuma on mukavan tarkka.

    Hotsin TVS kit tietty olisi hyvä valinta ku sisältää kaiken mutta rahaakin menee. Mulla oli joskus Moogin tarvike jouset testissä ja heti meni vaihtoon. Aivan liian pehmee mun makuun.
     
  5. hlappis

    hlappis Gearhead

    minkäs malliset/näköiset valssit sulla tulee 2gen alle GT302?
    laita kuvaa vanteista??
    [​IMG]
    itse vähän jouduin korottamaan tuota keulaa koska kotitie on niin kuoppainen :odroll: .
     
  6. gt302

    gt302 3rd gear

    pitääpäs kuvata tässä no ei se nyt ole kirkossa kuulutettu tuleeko nuo sitten mitä sovittelin semmoset 5puolamalliset joissa 2 puolaa vierekkäin
    semmosta lookkia suunitellut autoon kun sen dale ehrnhart jr:n camarossa elikkäs pro tourinkia ja oranssia ulkoasua jne..
    saapa sitten nähdä mitä tulee tehyksi
     
  7. spede

    spede Gearhead

  8. max

    max Double Gearhead

    Mulla on sama Hotchkissin setti alla kuin selliläkin,ja täytyy edelleen sanoa,että pelkästään kun ekaksi vaihtoi nämä 2 tuumaa pudottavat hotsckissin jouset ja iskarit,niin kyse oli aivan kuin eri autosta.Vielä kun pistin 911 Porsaan nahkasatulat,niin kyllä oli äveriäs ja jämäkkä tuntuma.Ei mene liian kovaksi.
     
  9. Selli

    Selli Gearhead

    Vähän viiveellä tulee mun viestit mutta todellakin näin.Ei liiantiukka mutta silti täysin eri kuin orggis.Spede:Juurikin nuo ovat.Ite ostin TVS kittinä jossa oli niinku kaikki. Minä ostin RP:n kautta tuotteet.
     
  10. uukeri

    uukeri 1st gear

    Terve, onko kenelläkään antaa osviittaa Camaro 1970 sopivista torque thrust etuvanteen arvoista, 17x8 koko tarkoitus hommata mutta millä offsetilla? autoa madallettu 2". Takavanteet on jo valmiina.
     
  11. sirkus

    sirkus Gearhead

  12. uukeri

    uukeri 1st gear

    No nyt noita tt2 17x8 ei löydykään us partsilta vaikka piti olla eli onko tietoa löytyykö suomesta myyjää jolla voisi olla?
     

Kerro tästä muillekin!