Bel Airit & Impalat harvassa?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Yogi, 27.7.2005.

  1. Kalu

    Kalu Double Gearhead

    Melkein parikyt vuotta sitten nuorena ja hölmönä (aiheeseen liittyen teidän mielestähän olin silloin nuori ja viisas) oli pari x runko letukkaa ja silloin olin ainakin siinä uskossa että yksosaset puskurit ois ollu kanukki versioita? Tosin toi kalifornia mainintakin tossa pisti vähän miettimään, mutta kyllä mä kuitenkin annan ääneni kanadalle...
     
  2. Bluestone

    Bluestone Double Gearhead

    Tarvikekaupat jotka myy (uudelleen kromattuja) puskureita mainostaa yksiosaisia "california" bumpereina. Mulla oli yksi 63 ss impala missä oli tuo eri runko, en muista yhtään missä se oli kasattu. Sen rungon alapuoli on sileä, eli siinä ei ole pitkittäistä saumaa ja oliko myös taka-akselin jälkeinen osa umpinainen, ei kyljestä avoin C-palkki?
     
  3. xarper

    xarper Gearhead

    Vielä ois hakusessa vänkärin ovi -69 2d ht.
     
  4. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    En nyt edes vielä vilassu, mutta miten tossa kuusnepassa on kattoverhoilu sivusta kiinni? Lähinnä sillai teoriatasolla, onko edes etäinen mahdollisuus saada ehjä vanha alkuperäinen irti ja takas kiinni? Windlacet pitäs vaihtaa ja se ei oikeen onnistu muuten siitä ylhäältä.
     
  5. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Kattoverhoilu näyttäs olevan ihan ilman mitään apuvahvikkeita tungettu vaan reunapellin piikkeihin kiinni, kuten arvelinkin. Ehjänähän se ei sieltä lähde kun taittamalla ne pellit mutkalle. Mitenköhän ne pellit on kiinni? Kovin tiukka ei tunnu olevan.
     
  6. tzampy

    tzampy Gearhead

    -67:ssa oli ne peltiset lipareet ruuvilla kiinni korissa.
     
  7. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Hyvin vois olla, sen verran hölpästi heiluvat väännellessä.
     
  8. Jummijammi

    Jummijammi 2nd gear

    [​IMG]
    [​IMG]
    Nyt on pähee! :cool: kenen tää on??
     
  9. Seevu

    Seevu Double Gearhead

    Nykyinen omistaja lukenee ODta, nimimerkkiään en muista. Vinkkaan hälle. Omistin tän yli 10v. sitten ja kyllä on pois myynti kaduttanu katkerasti! Niin katkerasti jopa, että piti ostaa itelle uusi :D
     
  10. impala-63

    impala-63 Double Gearhead

    -62 kattoverhoilu muistaakseni on kiinni niissä rautatangoissa ja ne päät on pellin hahloissa. Reunat on nitojalla niitattu sellaiseen huopaan kiinni. Itse tein uudet ohuesta puurimasta kun ne tuli paloina pois.

    Mikä on windlace?
     
  11. jart$u

    jart$u Gearhead

    En tiedä onko tää enää ajankohtainen, vastaan kuitenkin et viimeinen passengerletukka manuryypyllä oli -62 chevyII neloskoneella.
    Edeliin saa muutossarjan sähköhörpylle alle satasella, laitoin syksyllä omaani sellasen. Suosittelen.
    Ja toi 360 dual-port tekee 327:n aika janoiseksi. Ainakin yhes tapauksessa kulutus putos 1,5l/satkulla kun vaihdoin sen vakioimariin. Edelin 2703 on myös hyvä vaihtoehto.
     
    Jussi289 tykkää tästä.
  12. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Reunat on näkyjään taitettu sinne reunapellin taakse/väliin ja piikeissä kiinni, vähän kuten pelkäsinkin. Turha yrittää saada vanhana pois vääntämättä sitä peltiä ulos mutkalle.
    Windlace on se oviaukon kangaspunottu reunapalluranauha.
    [​IMG]
     
    Camino'79 tykkää tästä.
  13. Jonimac

    Jonimac Gearhead

  14. 1purehell

    1purehell Double Gearhead

    65:sen kuskinpuoleista quarter panelia kaipailen edelleen. Uusikin käy, jos jolle kulle on jäänyt sellainen nurkkiin. Edes siitä kantista alaspäin.
     
  15. chevy van77

    chevy van77 Gearhead

    eikös konekorjaamo Marjakankaalta sellanen löydy,olen ainakin niiden sivuilla niitä nähny
     
  16. nyty

    nyty Gearhead

    Itse tilasin trade partsilta kuskin puolelle,389e kotiin tuotuna.
    Ja pienempi pala tais olla alta 200e ja pk päälle.
     
    Muokattu: 18.12.2019
  17. tzampy

    tzampy Gearhead

  18. mörkö

    mörkö Gearhead

    Mörön perhe kaipailee vieläkin kuskin etuoven paneelia vuoden 1965 4 dee Impalaan. Moisia ei oikein Jenkkilästäkään saa, joskus oli uusia myynnissä mut nyt tehty sarja vissiin kaupattu loppuun..:(

    Ja Rouva Mörön 1967 4 dee Impala kaipailee b-pilar trimmejä ja ikkunoiden (etu ja taka) kromilistoja... Kiinnikkeet on jo:D
    Yksittäisetkin kelpuutetaan, joitain tuli auton mukana.:p
     
  19. Fargo

    Fargo Gearhead

    Mitenkäs -59 malleissa on ollut tehostinpumppuja kun tuossa yksi missä pumppu on tasavirtalaturin perässä. Aiemmin nähnyt vain normaalilla hihnakäytöllä olevia.
     
  20. Bluestone

    Bluestone Double Gearhead

    Se on ihan oikealla paikallaan, siinä laturin päässä v -59.
     

Kerro tästä muillekin!