BMW M5 1993 motti? Tuomiopäivän moottoriko?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja Anonymous, 29.1.2004.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    Edellisen kysyjä siis allekirjoittanut joka ajaa onnellisesti M54B25+Steptronicilla :D
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

    Ruotsissa ei ehkä niin harvinaisia..sehän on joka foorumilla legenda se swedujen turbottama +1000 hv +1000 nM e34 m5 kun yrittää löytää pitoa jollain paikallisella katuradalla
     
  3. Anonymous

    Anonymous Guest

    Joo, paitsi että se +1000hv/nm on norjalaisen VS Motorin rakentama ja omistama....Esitelty swedulehdissä....
     
  4. Anonymous

    Anonymous Guest

    Ruotsissa on yksi E30 kopassa ja tosiaan tuo Norjalainen, yksi E34 kopassa ollut kotimaassa, yksi M88 E30 kopassa Saksassa, yksi M88 E28 kopassa jenkeissä, oliko muita? Edelleen harvassa tällä pallolla ja kuulisin mielelläni lisää lohkon tai muiden komponenttien kestävyydestä ahdettuna jos jollakulla on tietoa.
     
  5. Saku

    Saku 3rd gear

    Tuon edellisen kirjoitin siis minä, prkl kun näitä koneita on monta ..
     
  6. Stahl-Ville

    Stahl-Ville Gearhead

    En mä lauluja sunkaan tiedoista tai muistista kirjottais. Unohdit yhden M5-sukupolven kokonaan.

    E28 1985-1988 3,5L S38B35 286hv@6500, 341Nm@4500
     
  7. SPORT TRUCK

    SPORT TRUCK Double Gearhead

    Eipä juuri kiinnosta kyseiset laitteet...tuomiopäivän kone,missähän mielessä ???

    No ainakin silloin kun se leviää ja joutuu korjauttamaan sitä... :(

    Joo joo...tiedetään olen vain kateellinen Bemarin omistajille... :rotfl:
     

Kerro tästä muillekin!