Camino/Malipu takavakaaja

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Jarrut ja jousitus.', aloittaja 2207, 17.4.2007.

  1. 2207

    2207 Gearhead

    Ehkä hiukan newbie kysymys, mutta mihin hintaan noita vakaajatankoja on saanut ostettua noin yleisesti ottaen? Takavakaajasta on kyse. Uuden hinta versus käytetty.

    Tuosta mun autostani sellainen puuttuu ja ajattelin että josko sellaisen sinne laittaisin.
    Toki tuo hirvittävä kolmenollaviitonen sellaista vaatii ehkäpä vähemmän, mutta enämpi kuriositeettina sitä ajattelin sinne, kuin minkään muun syyn vuoksi.
     
  2. ViLU

    ViLU Gearhead

    Itekkin näitä olen caminooni kysellyt ja käytetyt tahtoo olla kiven alla. Ei uudet nyt niin hirveän kalliita ole, noin $180 pyytää valmistaja Hotchkis Performance

    Edit:
    Racersplace:

    HOT2201R €201 REAR SWAY BAR 78-88 GM A/G-BODY
     
  3. 2207

    2207 Gearhead

    Jaa. Hankintaan menee jos tuon hintainen on. Mä kun luulin että ne on oikeasti kiven alla, mutta jos $200 maksaa, niin sehän on jopa edullinen.
    No, toki rahti tekee oman pikku lisänsä, mutta ei mitään kamalia. :)
     
  4. DX

    DX Double Gearhead

    SS- Monte carlon ruosteettomasta takavakaajasta kuunnellaan tarjouksia.
    Jenkkilästä ton tilasin ja tarkoitus oli caminoon laittaa, mut jäänyt vaiheeseen kun pakoputkia tarttis muuttaa.
     
  5. 350cid

    350cid Gearhead

    Takavakaaja

    Kannattaa varmaan soittaa ensin esim. South west trade.
    Ostin omani sieltä eikä ollut kovin kallis.
    Ole sitten ainakin sateella varovainen Caminon kans, tulee perä sivulle aika nopsaan kun on vakaaja takanakin. :odroll:

    ps. Multa löytyy jäykät etujouset jos on tarvetta. Saapi halvalla.
     
  6. Mollijori

    Mollijori 3rd gear

    Takavakaaja...

    Kaiva jostain romikselta tms. diesel cutlass esiin. Niissä on takavakajat kaikissa ja aikoinaan toimi mulla Caminossa ihan hyvin, paitsi sateella ja tiukalla lukolla oli pitelemistä...
     
  7. elkamiina

    elkamiina Gearhead

    Hmm..tyhmä kysymys?

    Missä vaiheessa tuollainen takavakaaja tarvitaan?

    Mikkäs sen hyvät puolet sitten on jos negatiivisena löytyy toi perän heitto sivulle?
     
  8. 2207

    2207 Gearhead

    No nyt on vakkajia tarjottu jo kolmesta eri suunnasta, kiitos vain.
    Jos auto mulle jää, niin lukollisen perän ja takavakaajan laitan sinne kiinni.
    Ans kattoo nyt.
     
  9. DX

    DX Double Gearhead

    Negatiivinen? :eek: , positiivinenhan ominaisuushan tuo on. :rotfl:

    Ei vaineskaan, caminohan on lukon kans jo valmiiksi liukasperäinen sadekelillä, toi takavakaaja vähän lisää yliohjautuvuutta, mikä taas on ok nopeella mutka-asfaltti ek:lla.

    Mulla ainakin camino saattaa alkaa puskea jyrkässä kurvissa +100 vauhdissa jos ei anna lisää syöttöä, kun ajetaan pidon rajoilla pienessä luisussa.
    Näinhän ei tietenkään saa ajaa, sehän on vaarallista, :soosoo: mulle. :rotfl:
     
  10. Ajaja

    Ajaja 2nd gear

    Mulla tollanen qa1 miten se asennetaan 79camino
     
  11. 1purehell

    1purehell Double Gearhead

    Se pultataan sinne kiinni.
     
  12. Luckyluke

    Luckyluke 3rd gear

    Mihin tarkoitukseen rakentelet autoa? Ei maksa ihan mahdottomia "oikea" takavakaaja mikä tulee taka-akseliin ja runkoon kiinni.
    http://www.detroitspeed.com/1978-1988-G ... l-bar.html
     
  13. Ajaja

    Ajaja 2nd gear

    Joo onnistu asennus kummasti vakautti perää
     
  14. smuige

    smuige Gearhead


    Jos haluaa budjettiratkaisun niin 3/4gen camaron vakaajaa menee pienellä työllä caminoon ja toimii...
     

Kerro tästä muillekin!