Citroen xsara 02

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Jarrut ja jousitus.', aloittaja voittol, 7.5.2014.

  1. voittol

    voittol 2nd gear

    Tuolta sitikka foorumista yrittänyt kysellä , muttei ne tiiä ?
    -abs anturi etupäässä , saako millään konstilla ehjänä irki ?
    -jarrupalat taakse vaihtasin , pitääkö käsijarrun säätöihin kajota yhteydessä ? Kiitos jo etukäteen , tässä vähän suunnittelen etukäteen .
     
  2. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    Miksi se anturi pitää vaihtaa ja ottaa ehjänä pois?

    Yleensä ne on niin helvetin jumissa, että tulee murusina.

    Ei noissa tarttte siihen vaijerin kireyteen puuttua, ellei ole sitten kuin Saab, se on saatanasta.
     
  3. voittol

    voittol 2nd gear

    Niin , toisen puolen rikoin jo joskus ja aattelin että olis joku konsti saada ehjänä , laakeri pitäs vaihtaa , voihan sen anturin tietysti irrottaa töpselin päästä , mutta eiköhän se silti tule hajalle murjottua siinä laakerin vaihdon pyörteissä !
     
  4. Dna Kerma

    Dna Kerma Gearhead

    Pariin patonkiin oon vaihtanu laakerin, ja taisin irrotella kummastakin anturin, mutta se antura oli sellanen pulttikiristeinen, joka liikkui tosi kevyesti eikä semmonen tiukkasovitemalli jota ei saa ikipäivänä ehjänä irti.
    Sulla ei siis prässiä oo laakerinvaihtoon? Jos murjoa pitää? Olisko kellään sun tutulla prässiä niin ettei tarttis murjoa ja sais nätisti vaihdettua laakerin?
     

Kerro tästä muillekin!