heissan

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Street Rod Association ry', aloittaja nash, 15.5.2006.

  1. nash

    nash 3rd gear

    Tämä taitaa olla aikas hiljanen osasto verrattuna muihin
     
  2. lake ender

    lake ender Gearhead

    joo...taitaa olla toi suurempi keskustelu tuolla rod&custom osastolla. Tuntuvat toiset pitävän tätä kerhoa vähän niinkun finnish senior rodders associationina.... Täytyy koittaa saada hommaan vähän muutosta, mut helposti se ei käy.
     
  3. nash

    nash 3rd gear

    täytyy tunnustaa, että niin minäkin pidin aluksi :oops:
     
  4. Chevy ´53

    Chevy ´53 Gearhead

    No onhan meitä "nuoremman polven roddareita" jäseninä jo paljon. :wink:
     
  5. nash

    nash 3rd gear

    :oops: lasketaankohan mut vielä nuoreksi, vai mikä se ikäraja mahtaa olla?
     
  6. Chevy ´53

    Chevy ´53 Gearhead

    50+ eika saa omistaa tuulipukua jossa on yhteensopivat housut ja takki...
     
  7. nash

    nash 3rd gear

    no sithän mä olen todella nuori :rotfl:
     
  8. UGH!

    UGH! 1st gear

    ..multa löytyy tällä iällä toi tuulipuku :oops:
     
  9. nash

    nash 3rd gear

    otan osaa 8) no ei sentään,vitsi....vitsi :poff:
     
  10. boomboom

    boomboom Gearhead

    Hiljaista on mutta KILPAILLAAN!!

    Hiljasta on kuin mummolla makuukammarissa!! Sitähän minä vaan läksin sanomaan jotta saa sitä purkaa tunnontuskiaan tänne osastolle jos siltä vaan tuntuu, ihan vaikka asiasta tai sitte siitä naapurista eli asian vierestä. Kivahan se olis joskus löpistä oikein kerhon palstalla mutta kun toi R&C osasto on niin vahva niin taitaa se syödä kaiken materiaalin eikä taida järkee olla kahteenkaan eri osastoon tarinaa jakaa. Mutta lähinnä kerhon ja kerholaisten asioiden puintia vartenhan tää onkin varsinaisesti perustettu. Mutta voishan tässä ottaa tämmösen testivedoksen että käykö täällä kukaan eli laitetaanpa vaikka kilpailu pystyyn uuden kerhopaidan kuvasta, eli minkälainen pitäisi kuvan olla seuraavassa paidassa? Hyviä ehdotuksia sitten vaan peliin ja jos pystyy saattamaan kuvan aivojen poimusta oikeen nähtäväksi asti niin tuumasta toimeen. Jos saadaan useampia julkaisukelpoisia kuvia niin laitetaan vaikka äänestys paitakuvasta, olishan se aika reteetä jos olis ihan oma kuvittama paita valtakunnallisen kerhon myyntivalttina. Pidätämme kuitenkin oikeuden hylätä kuva jos emme katso sitä sopivaksi myyntiin asti. Pitäkää muistissa että kuvan pitäisi olla sellainen joka "kolahtaa" lähes kaikkiin kerholaisiin että sitä saadaan myytyä tarpeeksi, puhutaan n. 100-130 kappaleesta.

    Vexi
     
  11. lake ender

    lake ender Gearhead

    Pitäskö v.....a pj:lle, kun täällä ei sais samoja tekstejä laittaa useempaan paikkaan. OD-setät suuttuu :poff:
     
  12. nash

    nash 3rd gear

    haitanneeko tuo. Jospa tämäkin osasto sitten vähän "heräis" kun on enemmän tuota kirjottelua :odroll:
     
  13. lake ender

    lake ender Gearhead

    no ei mua ainakaan...kunhan pottuilin. Just tällästä jorinaa tää osasto kaipaiskin lisää!
     
  14. nash

    nash 3rd gear

    ai piilovittuilua ja paskan jauhantaa? :rotfl:
     
  15. boomboom

    boomboom Gearhead

    Se että textit oli kahteen kertaan johtuu vaan ja ainoastaan allekirjoittaneen Starkin mainoksen omaisesta ominaisuudesta eli peukku jöpöttää keskellä kämmentä näissä(kin) tietsikka jutuissa! Mutta kun nyt kerran päästiin puheisiin lake enderin kanssa niin sä kun kuitenkin ramppaat kaikissa pippaloissa siellä tsadin suunnalla niin sinähän voisit pistää lehteen jutunjuurta tapahtumista ja kuvia tietty myös. Näky olevan ainaki hyviä otoksia toisaalla. Ja vois niitä lähettää tolle nettipäivittäjällekin
    Vexi
     
  16. nash

    nash 3rd gear

    taas asiasta viidenteen, mua noi nimimerkit vähän hämää kun yritän hahmottaa kasvot nimimerkille
     
  17. UGH!

    UGH! 1st gear

    pikku hämäys on vaan hyvästä..
    mä muuten "hukkasin" tuulihousuni ja heti tuli parempi ja NUOREMPI olo :eek:
     
  18. nash

    nash 3rd gear

    ja mihinkäs sä ne sitten vaihdoit?
     
  19. UGH!

    UGH! 1st gear

    ..bootseihin :rotfl:
     
  20. nash

    nash 3rd gear

    ai pelkkiin bootseihin?????? :odroll: härski jätkä? :poff:
     

Kerro tästä muillekin!