Kuopion kalusto

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja late, 16.5.2003.

  1. late

    late Gearhead

    Eli toisaalla oli puhetta jyväskylän kalustosta niin mitä löytyy kuopiosta? Ite ajelen vaaleensinísellä 60-tolppaletukalla. Kyllä minä nämä kylillä pyörijät suurinpiirtein tiedän mutta onko uusia tulokkaita? Tai projekteja tuloillaan?
     
  2. xtremer

    xtremer 1st gear

    -67 Ford Taunus 17m 2.0 V6 tulee kesäkuussa, ainakin yritän saada kilpiin. Aika ja raha loppuu liian usein.
     
  3. Anonymous

    Anonymous Guest

    Onhan siellä parikin tallia täynnä kalustoa. Toinen keskustassa toinen jossain muualla. Keskustan tallilla olen joskus käynytkin. Mitään erikoisen mainittavaa ei nyt tule mieleen, mutta enpä varmaan ole kaikkea nähnytkään.
     
  4. Pietu

    Pietu Gearhead

    Minä ajelen vaaleenkeltasella 74:lla Swingerillä.
     
  5. Anonymous

    Anonymous Guest

    No meitin tallista on hiukka tarinaa osoitteessa http://www.hotrodderskuopio.net tosin sivuset on tällä hetkellä uusiovaiheessa mutta valmistunevat hissukseen kokoajan.

    Ko saitin linkkilistasta löytyy myös Ihran tallin osoite, mikä on kanssa suht aktiivinen luola (ainakin jossain suhteessa :wink: )
     
  6. Anonymous

    Anonymous Guest

    Taunus 1,6 GL takavedolla tulee liikenteeseen júhannuksena. On vähän viritetty!
     
  7. Anonymous

    Anonymous Guest

    Älä veikkonen.. Mun vuodesta 1998 omistama tervattu 1965 1200 cc killerikupla palaa pilikselle , jahka saan uuden akun koloonsa. Vaviskaa , kun mustilla M-kilvillä ilmestyvä hirviö ilmestyy Tulliportinkadulle :wink:
     
  8. Damned

    Damned Gearhead

    Minä toimin tientukkeena allamainitulla malmikasalla. Eihän se ole tietenkään niin hieno kuin vanhemmat jenkit, eikä edes itse läpikäyty... mutta se on oma! Ja jenkki! :smile:
     
  9. late

    late Gearhead

    Joo, onhan niitä talleja pitkin kaupunkia. Kahden ison lisäksihän löytyy pari pienempää.
     
  10. Anonymous

    Anonymous Guest

    Älä.. Mulla on ton pahnapuhaltimen lisäksi myös Chevy STW "90 ympärivuotisena ajoautona.. Näkyy joskus kauppareissuilla ..
     

Kerro tästä muillekin!