Lokarin kaaren mankelointia?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja saresks, 16.5.2016.

  1. saresks

    saresks Gearhead

    ... onnistuuko keltään tehtäväksi tai mankelia vuokrattavaksi Kymenlaakson alueelta?
     
  2. Bluestone

    Bluestone Double Gearhead

    Pesäpallomailalla rullaten renkaan ja lokarin välissä ??? ...jossain ameriikan Joen autolehdessä oli tuollainen DIY konsti :cool:
     
  3. saresks

    saresks Gearhead

    Ja ryssissä sama tehdään isolla vaihteella pyörittäen, nopeuttaa prosessia.. joo mut pyöreällä kalikalla voisi kokeilla jos ei vehjestä löydy.
     
  4. KajS

    KajS Gearhead

    Kyllä tuohon tarvii kaarimankelin, kuumailmapuhaltimen ja osaavan tekijän. Mun poika tekee noita (ACS:ssä ne "kuutiotoyotat" oli hänen mankeloimia mm.). harmi kun me ollaan täällä väärässä päässä Suomea.

    Tuolta vois löytyä tekijä lähempää: http://www.cdlcforum.com/
     
  5. saresks

    saresks Gearhead

    Tein itse ja säästin; 2 1/2" pakoputkenpätkä oli tuohon väliin sopiva ja betonilaatoilla kontissa sääti "välystä". Oli "helppo" tunnin työ saada takarenkaille 1,5 cm lisätilaa. Lämpöä olisi tarvinnut jos olisi maalipinnasta pitänyt kantaa huolta.

    Nopein tyyli oli juutuubissa "muottiin prässääminen", auto hallitunkilla ylös, lämpöä maaliin, pinkka lehtiä loksun ja renkaan väliin ja tunkki nopsaan alas.
     
  6. KajS

    KajS Gearhead

    Olisit sanonut,ettei maalipintaa tarvi säästellä... :) Hienoa kun sait tehtyä!
     

Kerro tästä muillekin!