LS koneita joka autoon

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja TopyCa, 15.2.2022.

  1. Slant Sickness

    Slant Sickness Double Gearhead

    Jos ne koneet on peräisin mainitun kaltaisista autoista, niin nehän on silloin tehneet hommansa just oikein. Liian pitkään kestävä on paitsi turhaa, myös kallista.
     
    Gary Grand ja laujok tykkäävät tästä.
  2. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

    Tavallaan just noin, mutta jos kuluma johtuu huoltamattomuudesta, niin ei se öljyjen vaihtelu tietenkään paljoa maksais, mutta turhaahan se öljyjenvaihtokin on omistajan kannalta jos koko läjä menee paaliin, tietty. Noiden trukkimottien huonoa kuntoa arvuuteltiin aikanaan, onneks tuli kohdalle 60tkm suomiveten lässy, luulen että sitä oli huollettu paremmin kuin joen pickuppia jolla veivattu joku 350tkm.
     
    Gary Grand ja laujok tykkäävät tästä.
  3. Vastaavan tyyppisiä on käyttänyt esim. Ferrari:

    [​IMG]
     
  4. max

    max Double Gearhead

    Tuohan on pirun siistin näköinen,ja muistuttaa muutaman vuoden takaisia Indy/F1 motteja.
    Tylsyys on kaukana ja ei jää epäselväksi että "voima on kanssamme".
     
    Gary Grand tykkää tästä.
  5. TopyCa

    TopyCa Gearhead

    Toiset tekee näyttelyyn.

    Toiset ajavat niillä ja nauttivat voimasta, edullisuudesta ja luotettavuudesta :)
     
    laujok, Volvo_5.7, impala-63 ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  6. Gary Grand

    Gary Grand Double Gearhead

    Tätä jäin miettimään..o_O Tuollasenaan Lässykän vois vaikka laittaakin näytille, mutta mun hylsyjä ei kukaan jaksa läheltä katella.:poff:

    Tuo mun konehan on vaan maalilla siistitty. Konetta oon lähinnä käyttöön tehnyt, mutta lohko oli niin yökeän näkönen ruosteineen, että päätin sutia siistimmäksi. Lipsahtihan sitä maalia sitten muihinkin osiin..:oops:
    Hapettunut alumiini EI ole nättiä, niin vetäisin vielä vesipumpun ja venakopat mustalla, niin ei näytä miltään pikkulohkoksi naamioinnilta.:rotfl:
    Tuo imari on siinä lähinnä sen takia, etten järkevällä hinnalla löytänyt mitään matalia LS-sarjoja ja tuon kanssa tuli polttoainekiskot ja läppärunkokin samaan rahaan. :p Ei sillä, etteikö ole nättikin..
    Oli mulla yks LS1 imari mutta heitin sen kaverille.. On tuo kiinalainen parempi kuin se.:D
     
    pptalo tykkää tästä.
  7. Keme

    Keme Gearhead

    Muokattu: 1.3.2022
    Roc, TopyCa, Gary Grand ja 3 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  8. minorv8

    minorv8 Gearhead

    Mulla olis yks 4,6 litrainen Roverin tekniikka ja juniorilla 740 rullaava koppa. Olen vähän funtsinut niiden naittamista yhteen, ei ainakaan olisi LS swäppi :)
     
  9. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

    Siinä sitä olis eksotiikkaa moottorisvappiin, ei muuta ku taistelemaan tylsyyttä vastaan!
     
    Kustom STW ja Gary Grand tykkäävät tästä.
  10. minorv8

    minorv8 Gearhead

    Roverin kasissa on kyllä aika vähän eksotiikkaa...
     
    Seevu tykkää tästä.
  11. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

    Onhan se iha eri ku joku tylsä LS swappi.
     
    Gary Grand ja Kustom STW tykkäävät tästä.
  12. SPORT TRUCK

    SPORT TRUCK Double Gearhead

    Mutta jos laittas vaikka Volvo B18 tai B30 koneen siihen Rover:n...tai peräti B36 niin olisi V-kasi...Hmmm ? :odroll:
     
  13. Weijari

    Weijari Gearhead

    Niin, haetaanko swapilla sitten yleensä halvalla tehoa vai eksotiikkaa? Veikkaan ensimmäistä. Jos eksotiikkaa haluaa, niin Porchen 4.6 / 4.8 / 5.0 / 5.4:nen alumiinikasi keulille. Tosin ratamiehet ovat juurikin tehneet yleensä toisinpäin, eli possu pois ja solmiota tilalle.
     
    impala-63, valtope ja Kustom STW tykkäävät tästä.
  14. TopyCa

    TopyCa Gearhead

  15. Arkkumies

    Arkkumies 3rd gear

  16. SPORT TRUCK

    SPORT TRUCK Double Gearhead

  17. Arkkumies

    Arkkumies 3rd gear

    Jos toi "CCR mk1-winters" on vain ja ainoastaan jäykkä akseli, niin miksköhän silti mainitsevat kyseiselle akselille auraus- ja camberarvot...
    Omasta jokseenkin tietämättömästä näkökulmasta jäykkien akselien ja IRS:ien salliminen samassa sarjassa olis aika outoa. Tosin en kyllä kyllä rata-autojen alustatouhujen sielunelämästä yhtään mitään, mutta olettaisin että erillisjousitus ois parempi.
     
  18. 3964

    3964 3rd gear

    Kakkakärrin akselissakin voi säätää kulmia tiettyynpisteeseen asti,säätö tapahtuu pillillä,prässillä yms.
     
    jknR, tero79, valtope ja 1 muu tykkäävät tästä.
  19. SPORT TRUCK

    SPORT TRUCK Double Gearhead

    Sopii se LS-autoon myös 572 BBC...uusi 2022 COPO Camaro #001 Kelsey Collins:lle.
     
    Fastback tykkää tästä.
  20. yrpä&illu

    yrpä&illu 2nd gear

    Löytyykö suomesta l83 tai l86 lt koneita ahdin käytössä? Ls on jo niin kivikautinen ettei kai niitä kukaan enää käytä
     
    impala-63 tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!