Tf727 bb sb ero?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja Alvari, 18.5.2022.

  1. Alvari

    Alvari Gearhead

    Voiko käyttää tf727 isolohkon turbiinia ja vetolevyä pikkulohkon perässä?
     
    Muokattu: 18.5.2022
  2. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Minusta lohkolla ei ole väliä vaan turbiinin koolla. Eli kampuran pään pulttijako on sama pikku ja isolohkoissa, mutta sit turbiinin päässä jako vaihtelee koon mukaan. Isolohkossa on monesti ollut 10 3/4, kun muissa 11 3/4 turbaani.
     
  3. Alvari

    Alvari Gearhead

    Ok.
    Kokeilen sitten tuolla yhdistelmällä.
     
  4. Herje

    Herje Double Gearhead

    Kannattaa muistaa myös puntitus.
    Tako-akselilla ei tasapainoja vetolevyssä/turbiinissa.
    Noihin saa myös valuakselille semmosta vetolevyä että voi käyttää 0-punttista turbiinia
     
  5. Alvari

    Alvari Gearhead

    Juu ei tarvitse painoja tämä kone eikä niitä turbiinissakaan ollut.
    Sinne näkyi asettuvan 318 magnumin perään 383 vetolevyn kanssa isolohkon turbiini...
     

Kerro tästä muillekin!