Toyota 4.0 diesel, käykö astroon/muuhun jenkkiin.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja Antti P, 18.12.2006.

  1. Antti P

    Antti P Gearhead

    Taitaa tuo HJ60 olla liian laho korjattavaksi ja kun puuttuu se automaattikin..
    Niin tuli vaan mieleen että mihkä istuttais hyvän kutvosen. Käviskö 4,3 tai 5.0 bensa koneen tilalle, onko tietoa? :D
     
  2. 1purehell

    1purehell Double Gearhead

    Ei taas... :odroll:

    Ei se Toyotan kutonen sovi mihinkaan jenkkiin heittamalla. Sille pitaa tehda kiinnikkeet, vaihdelaatikon sovitelaippa, kaikki sahkot, polttoainelinjat yms. Jos haluat sinne automaatin, niin vetolevykin pitaa keksia jostain.

    Tilan puolesta ei pitaisi tulla ongelmia.

    No, onhan tuo HJ:n kone kuitenkin japsikone parhaasta paasta ja se jopa jaksaa liikuttaa kookkaampaakin autoa. Ei siita silti mitaan rakettia tule...
     
  3. oobee

    oobee 1st gear

    heittämällä sopii verkonpainoksi...
     
  4. Antti P

    Antti P Gearhead

    Niin on mulla myös Åkerman jos ei muuta keksi niin sillä istuttaa..
    Kysyin katsastus mieheltä josko avolavan olisin tehny niin olis saanu leikata märäntyneet pois. 300 euroa kuulemma rakennelupamuutos? Sähköt ja polttoainepuoli ei ongelma eikä myöskään lavan teko. Mutta kun sen luvan joutuu maksaa jo hakiessa vakkei saiskaan..
     
  5. cb125twin

    cb125twin Double Gearhead

    onko kukaan selvittänyt sopisiko th350:een suoraan bolt on?

    hj:tä oli myös bensakoneella ja se oli suora kopio chevyn redflamesta

    joskus oli kepössä olds farmi tuolla koneella. korotus nokkapellissä... :wink:
     
  6. Rockmaple

    Rockmaple Gearhead

    Onko Redflame sama kuin Blueflame?
     
  7. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Hojon bensakone on sillen suora kopio että molemmat on rivikutvosia juu :D ja noi kiisselit on jenkkeihin suoraan plug and prey yhteensopivia :lol: .
     
  8. 4x4_76

    4x4_76 1st gear

    Ei ole bolt-on. Onnistuu niin että sorvaa adapterin millä saa chevyn vetolevyn Toyota kampuraan, vaihdelaatikolle pitää tehdä adapterilevy mihin startti pultataan kiinni, eli käytetään myös Chevyn starttia.
     
  9. Batmobile

    Batmobile Double Gearhead

    nettiauto.comissa oli taannoin muistaakseni sevyn pickup jossa oli joku kiinalainen 4.0 diesel kutonen. muistelen että olis ollu mitsubitchin.
     
  10. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Dodge pickuppeja tais tulla uutena noilla mitsun kutosdieseleillä varustettuina.
     
  11. gremlin

    gremlin Gearhead

    Juukylla, mahtava tuote. Oikea tulirulla. :rotfl:
    Tommonenkin loytys ylimaarasena, josko joku semmosen haluis :odroll:

    Niissa on 727 isolohkon laatikko ja tehtaalta hieno valualumiini valikappale. Kayttaa mitsun tarttimoottoria mika rouhii mitsun vauhtipyoraa ja siihen on pultattu valipalikalla moppen vetolevy mihin taas tulee moppen oma turbiini mista taas on tehtaalla jo jatetty starttikeha poijes. :eek:
    Aika pitka lause :rotfl:
     
  12. cb125twin

    cb125twin Double Gearhead

    joku aussi uusseelantilainen tjsp oli takaveto vojakkeriin tai minivan :eek:
    laittanu ld28 bolt on 727 kanssa


    ehdotus: hommaa skottari rullaavana ja nykerrä tekniikka hj:sta siihen...
     
  13. gremlin

    gremlin Gearhead

    Juu kylla ne kaikki sopii pulttaamalla kiinni toisiinsa kun poraa reijat sopeviin kohtiin. Ja lisaks noi voijakkerit on kyllakin etuvetosia, tietysti siita saa pulttaamalla takavetosen :wink:
     
  14. 4x4_76

    4x4_76 1st gear

    Niinhän se on tuo Cumminsikin välilaipalla laatikossa kiinni. Tiedä sitten että saisko siitä muokattua Toyotan koneeseen sopivan :odroll:

    Jenkeistä muuten saa palikoita millä voi naittaa GM:n laatikon Toyotan kutoseen kiinni, et jos ei halua itse värkätä niin tilaa sieltä isolla rahalla. Ainakin www.advanceadapters.com myy vaikka millasta laippaa ja adapteria.
     
  15. juhe72

    juhe72 1st gear

    eihän sitä sais koskaan masentaa, mutta eikös ne lupa hässäkät muuttuneet niin, että vieras moottorin asentaminen on nykyään helvetin moisen byrokratian takana(toivottavasti olen väärässä)
     
  16. nixon

    nixon 3rd gear

    Paljonko tommonen Mitsudiisel kustantaisi ja kai se on vähän Milanoa lähempänä? :rotfl:
     
  17. nixu85

    nixu85 1st gear

    ei ainakaan keväällä ollut kun vaihdoin buickkiin lt:n turbokutosen :rotfl: piti vaan olla paperit tehoista ja koneen alkuperästä. tehoista kun mulla ei ollut niin katsuri ite ehti ne. ekalla läpi :lol:
    en muuten suosittele tuota swappia kellekkään :odroll: :poff:
     

Kerro tästä muillekin!