-57 Bel Air etulattian korjaus

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Kori', aloittaja 54474N4, 29.7.2021.

  1. 54474N4

    54474N4 Gearhead

    Aloitin Bel Airin ruostekorjaukset pelkääjän puolen lattiasta. Mitähän noihin etulattioiden poikittaistukien reikiin kuuluu tulla? Laitimmaiseen tulee pusla ja pultti (vihreällä ympyröity kuvassa), mutta mitäs niihin keskimmäisiin (punaisella ympyröity kuvassa)? Lattian korjauspellissä on reikä ja samoin löytyy myös vastinreikä rungostakin.

    Jos kuva/linkki toimii, niin se havainnollistaa tilannetta:

    [​IMG]
    https://drive.google.com/file/d/1tciVycENXYoFbTC-FAgX8bP2BRLi8Jo3/view?usp=sharing

    [​IMG]
     
  2. f34

    f34 Double Gearhead

    Korin ja rungon välinen kumipusla ja pultti?
     
  3. JJ

    JJ Gearhead

  4. onneton

    onneton Gearhead

    Vihreä reikä, pultti ja korikumi, nyt olisi helppo vaihtaa kumi kun lattia pois. Punainen on Gauge hole, sitä kautta kori rungolle vääntelemällä sinne tänne (jos kori pois rungolta).
     
  5. 54474N4

    54474N4 Gearhead

    Mut eiks siihen punaiseen gauge holeen tule kumia ja pulttia? Tohon vihreeseen vaihdoinkin jo puslan ennen kuin roiskehitsasin lattian kiinni.
     

Kerro tästä muillekin!