Chevy El Caminon pelastusta rappiotilasta

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Projektit', aloittaja stailaaja, 4.10.2013.

  1. stailaaja

    stailaaja 1st gear

    no ei ne kaikki kerralla :)
    noi kapeemmat ryssi sunila tampereella, piti kiillottaa sorvis nii ampu puhki toisen vanteen. kaikkee onnistuu tekeen ku oikein yrkkää näköjään...

    vaati äkkiseltää 5cm spaserin väliin ni kaari laskeutuu sit nätisti kummin ja vanteen väliin..
     
  2. stailaaja

    stailaaja 1st gear

    camino lyöty tulille ja heitinpä rinksan kats konttorille laittaan auton seisontaan. liposaa oli :lol: siis ei lunta missää mutta olipas hauskaa leikkiä .

    osa kartotusta tehny muutamana ehtoona ja vkl aikana olis tarkotus oikein tehdäkkin tälle jotain. outoo kyllä tolla rinksalla kaikki sähköt pelas kuten pitikin vaikka suojaukset liitoksissa on aikas surkeet. ollut kuitennii tovin jo käyttämättä tossa koivun alla :D

    byythewäy, nosto- ovitilaus oli hukkunu johonkin tsekkeihin ja ny pitäs? pikana saada ovi talliin, jopa 2-3 vkon sisään... melkein kyrsii tempoo tosta pressuovesta autoja sisään ja ulos.. nooh kelpaa sitten möllittää kun ovi vihdoin joskus tulee tontille. näihin tunnelmiin varmaan tältä vuodelta :odroll: joskos sit chevyn pelastus alkais aktiivisemmin sit ens vuonna :lol:
     
  3. stailaaja

    stailaaja 1st gear

    eilen caminosta kaikki irti sisustasta paitti ratti+ rattiputki niin saa sovittaa tulevat penkit oikeelle korkeudelle.

    lavakatteen muottivaneri sahailtu ja kuidutus alkaa ens viikolla, samoilla höyryillä ovipahvein alaosat kun tulee 2x 10" tsupit per ovi.
    katto oli pilattu aikalailla kun joku pikku kaljoissa varmaan madaltanut omin jaloin :)
    noo, se paranee kun temmon cossusierran sähkökattoluukun paikoilleen.

    16" corveten vanteet pääty kiertoon kun olis se 8 cm palat tarttenu laittaa väliin niin nyt tulee sitten oikeemmalla et luvulla varustetut isommat vanteet alle.
    ei muuta ihmeempää tähän hätään. vkl aikana tarkotus laittaa penkit paikoilleen ja alkaa dusaan keskikonsolia nollasta :)

    kuvia laittelen kun kerkiää, kuvia näpsiny kyllä pitkin purkua :)
    ja kaikkihan ny tietää miltä rojektiauto näyttää pahimmillaan niin parempi laittaa kuvaa ku alkaa mennä jo takaspäin..
     
  4. stailaaja

    stailaaja 1st gear

    lattiarojekti meneillään, tarttee väännellä vanhojen rönttäpaikkojen tilalle kokonaan uudet lipakat pellit. penkkejä varten tarttee modata reilulla kädellä lattiaa että mahtu paikoilleen. samalla vaivalla koittaa hieroo vimosen päälle sikkaukset ja penkin kiinnikkeet, kun harvoin jaksaa viimestellä yleensä ees noin paljoo osia, meinaa helposti vaan tempasta paikoileen ja äkkiä maali päälle :)
    kuitua haettu kauhee kasa ja nyt menossa siis osien sovittelu ennen pintakäsittelyitä ja kuidutteluja.
     
  5. palontie

    palontie Double Gearhead

    Pistelehän kuvia tänne.
     
  6. stailaaja

    stailaaja 1st gear

    kahtotaan jos ilkiää :)
     
  7. stailaaja

    stailaaja 1st gear

    [​IMG]

    tuossa ne corveten vannekokeilut pikasesti , ja kun alle koitti niin ei millään :)

    [​IMG]


    [​IMG]

    alkutilannetta ennen purkua :p

    laittelen lisää kuvaa kun ny lataa mokkulalla ni hjermot :mad:
     
  8. stailaaja

    stailaaja 1st gear

    [​IMG]

    alkukuvia

    [​IMG]

    tulevat penkit

    [​IMG]

    raaka sovitus, jää pikkasen :) ylös
     
  9. stailaaja

    stailaaja 1st gear

    ei perkeles, latasin taas kuvia mokulalla, :mad: :mad:

    muutama kuva vastaukseen ja sit tiputtaa veke ja joutuu kirjautuun uudestaa. huh huh. menee hjermot.
     
  10. stailaaja

    stailaaja 1st gear

    [​IMG]

    koe sovituksessa 8)
     
  11. stailaaja

    stailaaja 1st gear

    [​IMG]

    etunen kokeilussa , 12mm spaaseri välissä. et20 9"x 20 vanne, 225 kummi
     
  12. stailaaja

    stailaaja 1st gear

    [​IMG]

    takanen 10,5" x 20" vanne et20 , 275/30-20 renkaat,

    vaatii minimi 32 mm spaserin mutta tulee 35 ja sirppikaaret ellei muuten mahu..
     
  13. stailaaja

    stailaaja 1st gear

    [​IMG]

    menossa lattiaa
     
  14. stailaaja

    stailaaja 1st gear

    [​IMG]

    lattian palanen alkaa hahmottuu repsikan puolelle
     
  15. stailaaja

    stailaaja 1st gear

    [​IMG]

    eka lattia melki valmis

    ny o lattiaa enempikin valmiina mutta kajuutta täynnä noita pellityskamoja niin ei saa oikeen otettua järkevästi kuvia nykysestä tilasta.
    pakarihommiin haettu 2 kpl vaimentimia ja putkee reilusti, akselin kohta tarttee miettiä kun saa kollektorit hiukan ylemmäs ni saa autoo alemmaks, eihän se ny noin traktoriksi jää..

    hidastaa tahtia kun tarttee välillä tehdä oikeita töitäki.. mm challengerin ja new yorkkerin penkkejä :wink:

    laittelen kuvia taas kun jaksaa kikkailla mokkulan huisin nopeen netin kanssa..
     
  16. challenger-70

    challenger-70 Gearhead

    jos nuo TSWt alle tulee niin ota lipoista lakat pois ja kiillota ne...
     
  17. stailaaja

    stailaaja 1st gear

    aaaaiiiiivaaan :odroll:

    tuo homma on mietitty jo silloin kun toi ameriikan auto muuttu idea asteelta eteenpäin, samoten kun koko koslan tuleva vuoden 2015 ulkonäköiste asia. vanteistahan on lipoista jo otettu lakat poies ja kiillotettu aiempien kymmenien ellei satojen :lol: omistajien toimesta, tosin aika tehny tehtävänsä. ja kyyllä, ehkä vanteet menee maaliin niin ei tartte lippojen kiillosta huolehtia jatkossakaan.

    - tosin kun auto on elähtäneen näkönen kuten omistajansakkin niin mun mielestä sopii tohon kuosiin ihan tollasenaankin hiukan kauhtuneena. telalla jonkun valopään toimesta kun on vedetty mattamustaksi niin eipä tartte lipankaan kiiltää :)kun ton saa nyt nippuun ja ajoon niin sitten voipi olla kiillotuksen aika kun välineet ja aineet hommattu jo 8)
    no nää on tälläsii ja osimoilleen näin
     
  18. stailaaja

    stailaaja 1st gear

    ja kun noita torque trusteja on 9 / 10 :stä niin ihan osuva poikkeeva ja sopiva valinta varsinkin lava-autoon.
    edestä kun 6" kasvaa vannekoko niin veikkaan että jollakin tapaa parempaan suuntaan menossa. tosta on sit vara kasvattaa jos alkaa tuntua siltä.
     
  19. challenger-70

    challenger-70 Gearhead

    hmm... erikoinen valinta "elähtäneeseen lookkiin" 20" vanteet mutta onmpahan erillainen
     
  20. stailaaja

    stailaaja 1st gear

    eikö ookkin :lol:
    pussihousumobilisti kun ei kuulu luonteeseen niin tää on varsin hyvä setti tohon kuosiin.
    samaten sisusta kun valmistuu niin onpahan erilainen, kuten tää kökkö ny muutenki, ainaki kun esmes googelin kuvahakuu selaa niin eipä oo montaa vastaavaa dusattu.
    b-tolppa kokee myös laikkakonetta, kun joku on taasen omin jaloin kantannu ne pellinpalaset ( tietty erilaiset keskenään ) peittään ne pikku kolmio ikkunat.
    rumentaa sivukuvaa vallan karseesti. ikkunat paikoilleen JA tolpista vielä poikki kun ei oo choppauksen mittoja laitettu otteeseen. ikkunat hiottu sentin liian pieniksi ni korjataan tolla tavalla sitten.. ja kun tää nyt on välivuosi ulkokuosille niin kyllähän tää värit saa sitten ens talvena+ kuitua ympäri autoo.
     

Kerro tästä muillekin!