Chevy/GMC Subbe/Pickup jutustelua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja kane, 12.8.2007.

  1. Ftw-

    Ftw- Gearhead

    Jaahas,täytyneen ensin vaihdella se bensa tekniikka. Vuotuiset verot 1300 ja risat kaksikäyttöautona,eli 500 lisää nykyiseenn.
     
    Gary Grand tykkää tästä.
  2. palontie

    palontie Double Gearhead

    Paljonkohan tota soodaa pitäis laittaa tollaseen n.25ltr nestemäärään?
     
  3. tukkijulli

    tukkijulli Gearhead

    ^Eiks tolla oo putsailtu öljykattiloitaki joskus?
     
  4. Ftw-

    Ftw- Gearhead

    En nyt ulkomuistista muista mutta pussin kyljessä on ohjeet. ylimääräsestä voi tehdä vaikka pesuainetta kotikäyttöön.
     
    palontie tykkää tästä.
  5. palontie

    palontie Double Gearhead

    Ei ollut Prismassa.
     
  6. wilburi

    wilburi Gearhead

    Hey millä ihmenen konstilla saa noi muovilevikkeet irti kaarista ???
    Siel o reikä alla mikä tarttee hitsata kuntoon
     
  7. Gary Grand

    Gary Grand Double Gearhead

    Ihan helvetin hankalasti!
    Helpoin tapa on ottaa lokasuoja irti..
    Periaatteessa niiden kiinnitysmuttereihin pääsee käsiksi lokasuojan konehuoneen puolelta aukkojen kautta. Mutterit/ruuvit on siellä ulkopellin sisäpuolella siis. Aika epätoivoista vaan on..:odeek:

    Muoks:
    Takapäässä sitten vielä hankalampaa.
     
    palontie ja Jussi289 tykkäävät tästä.
  8. wilburi

    wilburi Gearhead

    Siis vittu ne smuguilla kii siellä ?
    Ei perse vitun GM insinöörit taas keksiny vittuuntuneelle suomalaiselle ilta puuhaa ihan ku ei ois muuta tekemistä
     
    palontie, Jussi289 ja Gary Grand tykkäävät tästä.
  9. Gary Grand

    Gary Grand Double Gearhead

    En tiedä sun Subbarista, onko siellä smugut niitä levikkeitä kiinni pitämässä,:odeek: mutta mulla ne oli ruuveilla tai muttereilla.:rotfl::rotfl::rotfl: ..ja ihan perse-paikoista.:wc:
     
  10. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Juu, niin ne alkujaan on.
     
  11. jake81

    jake81 Gearhead

    Ajattele positiivisesti, jos olis sakemannin suunnittelema niin olis varmasti vielä vitusti paljon hankalampi.
     
  12. wilburi

    wilburi Gearhead

    Sekin on kyllä totta
    Noo onneks nyt ei pääse tallille kiroilemaan subun kanssa mut tuleepa suunniteltua miten kauan siihen n menee eli osaa edes vähä varautua

    Tuleeko nuihin penkin sähkösäätöihin suoraan 12 v ?
     
  13. Ftw-

    Ftw- Gearhead

  14. 1purehell

    1purehell Double Gearhead

    kuutio, Gary Grand ja palontie tykkäävät tästä.
  15. wilburi

    wilburi Gearhead

  16. palontie

    palontie Double Gearhead

    Mitä on jenkkileffa ilman hathat miehiä mustilla Suburbaneilla?
     
    1purehell, mikke88 ja jake81 tykkäävät tästä.
  17. wilburi

    wilburi Gearhead

    Hyvä :D
     
    palontie tykkää tästä.
  18. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Onko joku muuten perehtyny siihen, miksi K1500-K2500LD malleissa on yläpallo tukivarren yläpuolelta kiini ja vissiin K2500HD-K3500 sama nivel on tukivarren alla kiinni? Tai ainakin joku ton tapanen jakauma niissä on...
     
  19. tukkijulli

    tukkijulli Gearhead

    Mahtaako nk. kissanpäänstefan vaihto vaatia jotai poppakonsteja?14 pulttinen.
     
  20. Ftw-

    Ftw- Gearhead

    Kävin tänään kiusaamassa katsuaria sen penkkiasian suhteen ja samalla varmistin että tohon saa laittaa kovan lavakatteen. Penkit saa laittaa,meinas että joutuu maksamaan autoveroa vaikka se on täyden veron autona tuotukkin ja kaksikäyttöautoksihan se muuttuu. kovan lavakatteenkin saa laittaa. nyt kun oon parisataa tolla ajellut niin lämmöt ei nouse kovin paljon 70 yli joten varmaan termarin vaihto. Outo "tärinä" vaivaa myös 40-60km/h ja 80km/h tuntumassa. Täristää koko koria eikä merkitystä rullaako vapaalla tai onko veto päällä. on siis 6.5 vapari c2500 fleetside ja ilmeisesti th700
     

Kerro tästä muillekin!