Chevys only.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja jus57, 30.9.2021.

  1. jus57

    jus57 Gearhead

    Tuommosen jo nähtävästi lopetetun firman logoa olen etsimässä. Kuuklella en onnistunu bongaamaan joten kun täällä pyörii kaikki vanhat starat niin oiskos kellään jääny vaikka kuvaa jostain tarrasta tms. Josta näkisin tuon originaalin logon…ja menee ihan omaan käyttöön…
    Vaikka yv. Tai jusssin@gmail.com tai puhelimeen 0400658507
     
  2. faikku66

    faikku66 Double Gearhead

    Löytyskö vanhoista V8-Magazineista tai Street&Race-lehdistä firman ilmotuksia?Muistelen,että ainaskin joskus mainosteli kyseisissä julkaisuissa.Taisipa yks tuttu ollu joskus tuolla firmassa töissäkin ja oli itse jenkki Voorti miehiä.Sitä joku sitten ihmetteli,että Voortilla ajelee ja Chevyjä korjaa työkseeno_O.Kaveri vastas siihen hyvin,että ei Voorteja korjaamalla elä:D.
     
    always bb tykkää tästä.
  3. JK311

    JK311 3rd gear

    Olin hetken joskus aikoinaan Sakella Hyrylän mestassa duunissa. Logo oli Chevyn bowtie missä kaunokirjoituksella Only. Salmen Olan Nervous breakdown 55-farkussa oli ainakin jossain välissä logot, sitä googlamalla saattas löytyä.
     
  4. splitti

    splitti 2nd gear

    Mä olin kans Sakella ja Paulalla duunissa. Mulla on vielä niitä vanhoja tarroja jossain jemmassa. Silloin niitä oli omissa autoissa aina ikkunassa. Koitan kaivaa jotain vanhoja kuvia tai jos satun tarroja löytämään niin niistä myös.
     
    Jummijammi tykkää tästä.
  5. Jummijammi

    Jummijammi 2nd gear

    Splitti heitä vanhoja kuvia sit tännekin näkyville jos sellasia löytyy!
     
  6. jus57

    jus57 Gearhead

    Kiitokset Harrille! Just se mitä etsin ja kuvankin laittaisin tänne jos se ei ois niin stanan hankalaa …ainakin kun pelailee pädin kanssa…..
     

Kerro tästä muillekin!