Dodge 318 efi kannet, nokka

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja dodgeman, 24.6.2018.

  1. dodgeman

    dodgeman Gearhead

    Kyselin tuolta vtcf osastolta mutta aika hiljaista on, pojat on varmaan meetingissä. eli onko kukaan vaihtanut tollaseen parempia kansia ja/tai nokkaa? Ja jos on niin moottorin toiminta 'virityksen' jälkeen kiinnostaa
     
  2. mopar-mikko

    mopar-mikko Gearhead

    Taitaa olla yhet parhaista 318 kansista just noissa vikoissa la koneissa. Koneesi rullanokallinen? Tietty jos autosi niin uusi että on magnum koneinen niin sit kannet oiskin tosi huiput, ja samat kuin 360 magnumissa. Vaikee siis vastata tarkasti noilla tiedoilla.
     
  3. dodgeman

    dodgeman Gearhead

    Rullanokalla on ja normaali 90 efi. Tarkennuksena vielä: siis orkkis kone omalla ruiskulla (vm n 89-90) onko tollaseen kukaan vaihtanut parempia kansia ja tai nokkaa?
     
    Muokattu: 24.6.2018
  4. simeoni

    simeoni Double Gearhead

    Taitaa suurin pullonkaula olla imusarja ja ruisku, kannet on kaiketi hyvät noissa.
     
  5. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Jos ei oo vähäpäästönen niin kaasaria tilalle sitten vaan. Tai kai sen vähäpäästösenkin sais kaasarilla rajoille.
     

Kerro tästä muillekin!