Dodge Caliber 2.0 CRD

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja jumani, 11.7.2019.

  1. jumani

    jumani Gearhead

    Kertokaapa mistä voi johtua tälläisessä laitteessa koneen yhtäkkinen ravistaminen alle 2000 kierroksella ja varsinkin vedättässä? Vikakoodin lukija antaa koodin p0301.
     
    Muokattu: 11.7.2019
  2. Turbiini

    Turbiini Gearhead

    Vahvasti veikkaan suutin vikaa tai voihan sieltä vauhtipyöräkin olla paskana tai molemmat
     
  3. Jamppa

    Jamppa Gearhead

    Eiköhän liity kytkimeen? Sama tekniikka kun journeyssä? Vw 2.0tdi ja getracin dct450mps6? Noissa journeyssä ainakin sieltä kytkimen puolelta hajoaa jousten päissä olevat muovit ja se ilmeisesti aiheuttaa pirunmoista ravistusta.
     

Kerro tästä muillekin!