Drag radials

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Renkaat ja vanteet', aloittaja heikka, 6.7.2021.

  1. heikka

    heikka 3rd gear

    Onko tietoa löytyykö M&H Racemaster'lta tai Hoosierilta katsastuksessa hyväksyttyä (dot)
    "katusliksiä"? Vai olisiko jollain toisella valmistajalla vastaavaa rengastyyppiä? Aikaisemmin tuli käytettyä takana erillisiä ajorenkaita, jotka rekisteriotteessa ja toisilla vanteilla sitten M&H't.
     
  2. Turbiini

    Turbiini Gearhead

  3. heikka

    heikka 3rd gear

    Kiitos linkeistä!
    Onkohan jollain kokemuksia miten katsastuksessa
    on näihin suhtauduttu?
     
  4. Eikö ne suhtaudu hyvin jos rengas on rätti tai radial katusliksi DOT hyväksynnällä?
    vai mikä oli ajatuksesi suhtautumisen suhteen.
     
  5. 383

    383 Gearhead

  6. heikka

    heikka 3rd gear

    Tästä on nyt 30v aikaa kun viimeksi harrasteauton kanssa rengasasioita hoidin. Silloin oli erikseen rekisteriotteeseen merkatut takarenkaat normiajoon ja kisoihin katusliksit eri vanteilla. Josko nyt pärjäisi yksillä takavanteilla ja -renkailla? Nyt on edessä Nokialainen 205/60R15 radial ja ajatuksena 275-60R15 taakse (https://www.mandhtires.com/M-H-Drag-Tires/M-H-Drag-Radials/275-60R15).
    Onko vastaavasta yhdistelmästä kokemuksia konttorilla?
     
  7. heikka

    heikka 3rd gear

  8. Akit

    Akit 2nd gear

Kerro tästä muillekin!