Kallistuksenvakaajien poisto.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Jarrut ja jousitus.', aloittaja 454SS, 17.6.2006.

  1. 454SS

    454SS 3rd gear

    Miten perustella kyseinen muutos katsastusmiehelle? Eikö tuonkin pitäisi mennä akselistorakenteen muutoksena?
     
  2. W201

    W201 3rd gear

    Miks pitää mitään perustella ,eiku leimalle .ei leima varmasti jää kiinni kallistuksenvakaajan poistamisesta,on sitten eri asia miks se pitää poistaa?
     
  3. kuutosmusti

    kuutosmusti 1st gear

    Tuskin tarvii edes perustella. Älä ainakaan ota puheeksi etukäteen!

    Jos asiasta syntyy inssin kanssa keskustelua, perustele juostovarojen maksimoinnilla ja ajoneuvon käytöllä lähinnä kilpailu- ja kilpailuihin harjoittelukäytöllä. Ajoneuvo ei siis ole käyttöauto. Joskus on antanut anteeksi paljonkin...

    Toim.huom. Älkää antako tuon nimimerkin "454SS" hämätä. Olen satavarma, ettei sössöstä ole lähdössä vakaajia pois!

    LuuHaKe, yksi monista
     

Kerro tästä muillekin!