Lincoln mk V/ vinyylinvaihto + muuta

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Projektit', aloittaja EsaH, 7.12.2016.

  1. EsaH

    EsaH 1st gear

    Ja ei muuta kuin asennushommiin..

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  2. EsaH

    EsaH 1st gear

    Loppusuoralla ollaan..

    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Saetkae tykkää tästä.
  3. EsaH

    EsaH 1st gear

    Valmista tuli..
    Jos summaisi tuota asennusta. Jälki ei varmaan kestä ammattilaisen tarkastelua :eek: Mutta jos seuraava onnistuisi paremmin. Ja jos itse asennan, niin teetän vinyylin Suomessa. Kuten aikaisemmin mainitsin, jotenkin liian isolta tuo vinyyli tuntui.
    Tixon hyytelöliima ehdottomasti parasta, vanut tuli liimattua 3M 74-spraykontaktiliimalla.
    Tarkkasilmäinen huomaa, että ovaali-ikkunat eivät alkuperäiset. Ne kämmäsin irrotusvaiheessa. Uudet lasit teki kaveri lasiliikkeestä. Niiden kohdalla budjetti alkoi tulla vastaan, että olisin jenkkien eBay:stä tilannut uudet.
    Itse olen ihan tyytyväinen. Itse asiassa projekti on ollut tähän mennessä hyvää vastapainoa meneillään olevalle vuoden mittaiselle sairaslomalle syövän takia. Toisaalta sairauden takia myös autoon laitettava rahan joutunut supistamaan. Mutta onhan sitä taas sitten ensi talvena aikaa jatkaa Lincolnin merkeissä..

    Eli tältä se nyt näyttää koko kuvissa. Tosin auto on vielä hyvin pölyinen.

    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Inlinee ja linc-77 tykkäävät tästä.
  4. itkonen

    itkonen 3rd gear

    Komealtahan tuo näyttää:) olispa omakin markki jo yhtä valmis
     
  5. Inlinee

    Inlinee Gearhead

    Komia on! Lincolnit osuu omaan silmään.
     
  6. Smirkelimies

    Smirkelimies 3rd gear

    Hienolta näyttää! Ei nämä ole olleet virheettömiä uutenakaan. Pienet poikkeamat antaa vaan särmää. Varmaankin upeaa kokea Lincolnin kyyti.

    Jaksamista ja tsemppiä! Syöpähoidot ovat Suomessa maailman huippua ja kehittyvät koko ajan. Epäilemättä mies tulee vähintään yhtä hyvään kuntoon kuin auto! Paskat yhestä syövästä, painetaan vaan menemään, perhana!
     

Kerro tästä muillekin!