Mille Miglia ??

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Renkaat ja vanteet', aloittaja heh heh©, 25.4.2006.

  1. heh heh©

    heh heh© Gearhead

  2. mä_vaan

    mä_vaan 1st gear

    en nyt ulkoa muista mut on niin vanha malli että ihan turha ettiä edes käytettynä hyväkuntosia :odroll:
    mutta siellä vanteen sisäpuolella se malli lukee ota vaikka kuva puolista sisäpuolelta niin siitä se selviää
    mikäs voorti tos kuvas seisoo?
     
  3. heh heh©

    heh heh© Gearhead

    Juu, varmaan on aika vaikee löytää, kun ei oo missään samanlaisia näkynyt, mä ostinkin sitten Fabulat kesäkumeihin. Niin, mä kyllä koetin tiirailla niitä merkintöjä, mutta ei siellä ole MM ja ET40 lisäksi kuin jotain numeroita, liekö sitten mallinimi joku nummero, en nyt muista mitä ne oli.

    Auto on -89 Probe
     
  4. TTA

    TTA 1st gear

    Lukiko vanteen takana MM perässä mitään? Noita malleja kun on esim.
    MM-S
    MM11-2
    MM11-3
     
  5. heh heh©

    heh heh© Gearhead

    Juu, niinpäs olikin, muistin väärin, (ET olikin 38 ) ja sitten oli MM40, oliskos tuo sitten malli. Netistä en kyllä löytänyt mainintaa tommosesta mallista, mutta vanha mallihan se onkin.
     

Kerro tästä muillekin!