Montakos Chrysler '62:sta löytyneekään?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja ZYN-5, 17.8.2004.

  1. MatoFako

    MatoFako 1st gear

    Itse tilasin tehdaskunnostetun simpukan Rockautosta. Tällä hetkellä näyttävät olevan loppu, mutta ainakin yksi kappale lähtee täältä paluupostina jenkkilään vaihto-osana.
     
  2. 19Ford59

    19Ford59 Gearhead

  3. dart -66

    dart -66 Gearhead

    IHL-34 kilvet löytyvät Lahtelaisesta kolmesatasesta vuosimallia -62. Miksi näin, en tiedä...
     
  4. ZYN-5

    ZYN-5 Gearhead

    tuo tais olla Tampereella myynnissä juur tovi sitten noin 6000€ pyynnillä
     
  5. jyrkita

    jyrkita 3rd gear

    Eipä ole IHL-34 tuo auto,tai sitten on laitettu veivit sähkölasien tilalle
     
  6. Bighouse

    Bighouse 3rd gear

    Chrysler 300 HT Sport Coupe Coupé (AD) 2ov 6276cm3 A. Vm.-62. Tuollainen USA-tuonti IHL-34 tosiaan näyttää olevan. Väriksi ilmoittaa valkoisen. :eek: Liekö alkuperäinen IHL- poistettu rekisteristä. Miksi joku haluaisi nimeenoman tuon rekkarin? Sama omistaja? Sattuma?
     
  7. 19Ford59

    19Ford59 Gearhead

    Kyllä tuo on ex-IHL-34. Lähti minulta reilu 10 vuotta sitten. Monia tunnistettavia kohtia. Samat vanhemman mallin kapselitkin kiinni jotka siihen laitoin. Eikä taida toista 4d ´62 Chrysleriä löytyä suomesta jossa on tuo korkea takalasi. En tiedä että onko tuo ollut rekisterissä IHL-kilvellä 90-luvun jälkeen. Sähkölasit on tosiaan vaihtunut veiveihin ja myös ovipahvit ja penkit on saanut uuden verhoilun sitten viimenäkemän. Sähkölasien moottoreista 3 oli rikki tuon minulla ollessa joten olisiko veivit ollut helppo valinta. Kilven siirtymistä toiseen Kuuskakkosen olen myös ihmetellyt. Olisiko omistaja ostanut jostain syystä tuon kilven tuohon tuontiautoon.
    Tai muistaakseni tuontiautohan tämä punainen ex-IHL kin on. Tullut muuttoautona vuonna 1965, jos oikein muistan.
     
  8. jyrkita

    jyrkita 3rd gear

    Okoo,eipä nuo sähkömoottorit ole ikuisia..
     
  9. BigBlock-V8

    BigBlock-V8 3rd gear

    Yritetääs,

    Jos jollakin on vielä tallessa nuo sähkölasien mekanismit, niin olen kiinnostunut niistä jopa jotain maksamaan. Vaikka olisivatkin aihioita. Kypsät moottorit on varmastikkin hävitetty, mutta jos muut osat jostain vielä löytyisivät?

    Ruotsalainen/ 0503599300
     
  10. ZYN-5

    ZYN-5 Gearhead

    Löytyy kyllä vähintään yksi vastaava New Yorker, eli kun kyseessä HT niin on tuo isompi takalasi
     
  11. Fileeraus

    Fileeraus 3rd gear

    Tuollainen '62 4D Newport oli meillä '89-2004. Nykyään Loimaalla. Vanhoja kuvia olisi hienoa nähdä, koska itsellä ei ole juuri yhtään! :rotfl::wc:
    [​IMG]
    [​IMG]

    Stadin cruisingissa ollut yleinen näky. :odwink:
     
  12. Pile61

    Pile61 1st gear

    Ex IHL-34 on nykyään CTX-76, on meinaan mun pihassa,viimeviikolla leimattu, kaikki OK.
    Väri musta valkoinen
     
  13. lpr

    lpr 2nd gear

    Meil oli tallin porukalla Mikkelissä kimppa-autona -62 Newportti 4d joskus 90-luvun lopulla. Ostettiin se Loviisan seutuvilta rullaavana ja siihen tuli tekniikaks Pontiacin 389 & ST300 tai Jetaway, vai millä nimellä se nyt kulkikaan, kun semmoset tallin nurkasta sattu löytymään. Sitä oli joku kustomoinu, ainakin puskurit oli poistettu ja hitsattu semmoset "hienot" hiekkapellit ym., kun se tuli meille. Mattamusta oli, alla tais olla jotain viininpunasta väriä. Parisen vuotta se ehti olla ympäri vuoden ajossa yhteiskäytössä, kunnes joku pyromaani poltti sen tallin pihalle. Lähellä oli ettei koko talli palanu. Mitään ei käytännössä jääny pelastettavaks. Muistaakseni etujarrut meni jollekin, loput paaliin. Rekkaria en tähän hätään muista, TN saattaa muistaa.
     
  14. TN

    TN 3rd gear

    En muista rekkaria. Vaikka olin auton yksi omistajista.
     
  15. lpr

    lpr 2nd gear

    Voiskohan tuo olla sama auto, joka kulkeutui meille Mikkeliin vuosituhannen vaihteessa ja tuhoutui tulipalossa. Ainakin nuo hiekkapellit vaikuttaisi tutuilta.

    edit. Kun muistelee, niin saattaa olla, että jossain maalikerrosten välissä ois ollu sinistäkin. Vaivaa autoon oli nähty joskus. Oli vaihettu 6-way seat ja plyysiverhoilu viimesen päälle ajan tyyliin ym. Oli sit vaan päässy rapistumaan.
     
    Muokattu: 4.3.2018
  16. hantta

    hantta Double Gearhead

    Meillä joskus -76 62 Newport, jälkeempäin tiettävästi jollain letukan tekniikalla, onko mennyt jo Chraisujen taivaaseen? Turun Munalla oli musta , kaiketi 4 d ht vielä 80 luvulla käytössä, nyt taitaa olla harrasteena, näkyy joskus, rek tec-1 tai jotain sinnepäin.
     
  17. lpr

    lpr 2nd gear

    Muita en Geeämmän tekniikalla tiiä kuin tuo meiän Pontiac-tekniikkainen, ja se on tosiaan tuhoutunut tulipalossa totaalisesti. Voihan noissa toki muissakin olla ollu GM tekniikka.
     
    Muokattu: 4.3.2018
    hantta tykkää tästä.
  18. hantta

    hantta Double Gearhead

    Tämä meidän bluesmobiili oli alumperin valkoinen, myöh pinkki, alkup. 383 tai 361 ja nappulavaihteet ;)
     
  19. Pande_K

    Pande_K Double Gearhead

    Pistin tämän tuonne vanhoihin valokuviin mutta pistetään tähänkin jotta aiheesta kiinnostuneet löytävät myöhemmin. Imatran kerhon osasto Helsingin jäähallin näyttelyssä vuonna 1982.

    [​IMG]
     
  20. pommari

    pommari Gearhead

    Eipä ole mennyt taivaaseen vaan savoon.Tää oli mullakin 80-luvun lopulla.Tällä hetkellä siellä on GM-tekniikka paikallaan.Ei ole liikkunut pariin vuoteen mut eiköhän se sieltä vielä ilmesty.Omistajalla on muita projekteja menossa.
     
    hantta ja lpr tykkäävät tästä.

Kerro tästä muillekin!