Neutral safety switch

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Sähkölaitteet', aloittaja tlento, 29.6.2006.

  1. tlento

    tlento 1st gear

    Kun on autoon vaihdettu manuaalin tilalle automaattivaihteisto, onko kokemuksia, vaatiiko katsastuksessa tuon P-N asennon turvakytkimen
    Auto on vuodelta -63
     
  2. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Kyllä täytyy olla neutral safety switch, ei saa lähteä vaihde päällä käyntiin.
     
  3. lake ender

    lake ender Gearhead

    eri asia on sitte muistaako inssi katsoa/kokeilla. Joskus on kokeillu, joskus ei...
     
  4. Gyrus

    Gyrus Gearhead

    mites se olikaan tuossa tf727:ssa keskinapa ilmeisesti se on mutta pitikö se maadoittaa vai pistää plussa sinne? kun ajattelin että jos tekis ohituskytkimen sille, kun on liian usein shifterin vaijeri katkennut eikä oo päässyt enää liikkeelle jos kerran pysähtyy D:llä..
     
  5. RAIVO

    RAIVO Gearhead

    Mulla on ollu noin 6 vuotta toi kytkin ohitettuna eikä ikinä oo moista testattu, enkä oo itekkään kaivannu...
     
  6. Ck

    Ck Gearhead

    Se loota maadottaa starttireleen N ja P asennoissa. Laitat starttireleen maadotuksen ns.hyppyjohdolla suoraan runkoon niin starttaa joka asennossa. Ei tarvi edes auton alle mennä.
     

Kerro tästä muillekin!