Strona ta powsta³a z myœl¹ o u¿ytkownikach polonezów

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja heh heh©, 23.8.2002.

  1. heh heh©

    heh heh© Gearhead

    Olen pannut merkille, että täällä on useita FSO-harrastajia :grin: Joten kehtaanpa ottaa asian esille.

    Mitäs luulette, onko niissä kehnoon öljynpaineeseen syynä pumppu vai väljyys. Kone ei kylläkään tunnu käynnin perusteella kovin väljältä, mutta öljyäkin kyllä kuluu.
    Ajettu 70 000 km.
    Useammassa vehkeesä olen havainnut öljynpaineen olevan olemattoman, mittarin näyttämä <0,2, että sitä minä vaan, että mikä siinä on heikko kohta.
    en hyväksy vastausta, että koko kone, tiedän sen kyllä itsekin :grin:

    Katsokaa ihmeessä :grin:
    http://www.fso.ptk.prv.pl/
     
  2. Vallu

    Vallu Gearhead

    Puolan pojillahan on siellä ihan asiallisia laitteita, kieli on kyllä varsin mielenkiintoista :grin:
     
  3. Razorass

    Razorass 1st gear

    Muistelisin ainakin yhden 95' mallisen FSO pikkarin, joka oli 50tuhannen jälkeen aivan finaalissa. Joku asiakas mainitsi toisestakin saman suuntaisesta tapauksesta.
     
  4. HenkkaTurust

    HenkkaTurust 1st gear

    Ei mun Polle ainakaan oo enempää öljyä juopotellut kun noi meidän vanhat Volvotkaan.
    Mikä tietysti on aika paljon, mutta sehän on vanha euro-auto.
    En tiedä, mikä konetta riivaa, tuo on ajettu joku 88 tuhatta eikä käy kauheen kauniisti, mutta toimii nyt kuitenkin. Jollei muuta, niin voishan sitä harkita Fiiatin konetta, kun muutoin tosi pätevä peli! Kannattaa kuitenkin muistaa tätä lavaa arvostellessa, että pellit on helvetisti paremmat kun missään vanhassa japsilavassa, ne on kylllä vanhemmiten ihan keksiä!
     
  5. heh heh©

    heh heh© Gearhead

    Juu se voi olla ettei niillä sadantuhannen yläpuolelle pääse. Niissä käyntiääni oli jo uutenakin kohtalaisen karkea. Mutta jotain tarttis tehdä, ennenkuin laukee kokonaan. Sattui jäämään käsiin tollanen Polonen joka on pohjastaan lähes uuden veroinen ja polttoaineen kulutus on 7 litraa satasella.


    Ruppeenko tuunaan? pitäiskö liittyä klubiin? :grin:


    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: heh heh© 2002-08-26 10:15 ]</font>
     

Kerro tästä muillekin!