Suomen "rumin" raggariauto

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja tarum, 26.3.2010.

  1. Pikku-Kalle

    Pikku-Kalle Gearhead

  2. GMC Sprint 76

    GMC Sprint 76 1st gear

    suomen rumin raggariauto

    Toi limo on kotoisin Lahdesta.
    Pellin alla oli 454.
    Tietoje mukaan ollut pressan kuljetin joskus aikoinaan. :pinup:
     
  3. Tuplawee

    Tuplawee Gearhead

  4. merc

    merc Gearhead

    Re: suomen rumin raggariauto

    Ei kai nyt pressan sentään, taisi olla Myllykosken paperitehtaan edustusauto.
     
  5. iivan4

    iivan4 1st gear

    En osaa laittaa linkkiä, mutta mun 1962 löytyy youtube big wheels 2007 cadillac hearse.
     
  6. Ossi H

    Ossi H Gearhead

  7. Liekki

    Liekki 3rd gear

    Nostetaas tämä hieno topicki ylös. :D Vieläkö näitä löytyy lisää? Ite sain viime perjantaina katsastettua oman lintan. :D Liekö sitten tarpeeksi ruma...

    [​IMG]

    Ja tuolla muutama kuva lissää:

    http://liekki.galleria.fi/kuvat/Lintta-Oldsi/
     
  8. rane58

    rane58 Double Gearhead

    Eihän Oldsista saa rumaa tekemälläkään.... :poff:
     
  9. Herje

    Herje Double Gearhead

    Komeet liekit :eek:
    Tuon kun vielä madaltaa kunnolla kenttään.
    Ehkä tolpista vielä 10cm pois :wink:
     
  10. Eikö? :rotfl:
    [​IMG]
     
  11. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Kyl nää rumimmat raggariautot tulee muualta kon usasta. Nuoki vielä menee vaikka ois mitä tehty.


    Joku ruostutettu volkkari, yök. Oikeesti kamala ja kamala ja vielä kerran hirveitä.
     
  12. Herje

    Herje Double Gearhead

    Ei ne kyllä minun mielestä ole raggariautoja

    Onko ne sitten niitä skräppäri autoja. :rotfl:
     
  13. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Niinjoo hups :D Ootte oikias!

    Eli raggariautot ei oo rumia, mm volkkarit on.
     
  14. rane58

    rane58 Double Gearhead

    :oops: -No, okei....[​IMG]
     
  15. sauli

    sauli 1st gear

    wow, todella hieno. Olen omaan farkkuun haaveillut juuri tuollaisia liekkejä..

    Totta et pahastu jos kesän aikana koitan niitä kopioida :D
     
  16. Liekki

    Liekki 3rd gear

    Juu madallus on suunnitteilla tohon linttaan. :D Taakse tulee Cutlassin jouset joilla perä tippuu reilusti ja etupään korkeus säädetään rälläkällä...

    Kiitoksia vaan kehuista liekkien osalta. :D Ne on maalattu tukevassa humalassa vuoden 2003 vapuksi. :lol: Pikkuisen ovat päässeet patinoituun tässä vuosien saatossa.

    Ei muutaku farkkua liekittään sauli! :D
     
  17. Asiaa. :rotfl: Muistat varmaa tuolt minunauto.com:ista noit minun vanhoja linttoja. Liekkikeula capricen ja K-9 buickin? :lol:
    Ja rane; kyllä se on vaatinu hirvittäviä määriä alkoholia saada tuosta oldsmybolls:ist noin kauh....kaunis. :rotfl:
     
  18. pas2

    pas2 Gearhead

    Mä en kyl tajuu tota lommouillepotkimista, katollehyppimistä jne. Tai no onhan katolla hyppiminen ihan kivaa tietty ja sielt näkee kauas mutta... Äh. Parempia mun mielestä on noi ajan kuluessa linttaantuneet, esims mun impala jonka päälle on kaatunut puu ja nokkapelli rypistynyt kun oli kai ajossa irronnut joskus. katsuri siitä sanoi: "Kyllä sittenkin muistan tämän auton, tälle on kyllä 15 vuotta tehnyt aika paljon, se oli hieno silloin viimeksi kun katsastin".
     
  19. Ei tuota Oldsiakaan nyt iha potkimalla potkittu ole, siin on vissii vähä kiukkulommoja kun on aski hajonnu ja sit jotaki painimatsin aikana syntyneitä ryppyjä ja kaikkea. Siinä ei o iha pelkkiä lastenlauluja laulettu. :lol: Ja sitäpaitsi.. Reissussa rähjääntyy.. Niin kyytiläiset ku autoki. :rotfl:
     
  20. Liekki

    Liekki 3rd gear

    Juu muistissa on ne komistukset. :D Komeitä pelejä.

    Ei oo tarvinnu omaakaan linttaa paljoa tekemällä tehä. On sen verran värikäs historia autolla. :D Toiminut nimittäin jossain vaiheessa koirankoppinakin. Seeferillä ollu lokoisat oltavat. :D Uutena ollut taksina Haukiputaalla eli tottunut jo silloin humalaisiin hamppeihin... :rotfl:
     

Kerro tästä muillekin!