www.vintagepowerwagons.com

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Antti P, 1.6.2007.

  1. Antti P

    Antti P Gearhead

    Onkos kukaan tilannu tuolta ja tarviiko tilata? Mulla olis tuohon lättäpään imu ja pakosarjoihin tarvetta tiivisteillä. Vai saanekko muualta nuo. Kone 251
     
  2. Fireball

    Fireball Gearhead

  3. Antti P

    Antti P Gearhead

  4. Fireball

    Fireball Gearhead

    Höpö höpö, samaa lättistä on tehty 80 luvulle asti industrial versiona. Ja miksikäs ei olisi, on se niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin hyvä :lol:
     
  5. Antti P

    Antti P Gearhead

    Totta on että mieleinen ajella vaikkakin tehostus puuttuu.. No jos sais tiivisteet niin pääsis jatkaa hyvin alkanutta urheilu harrastusta :D Illalla kuskina ja piti välillä pysähtyä "kainaloita" kuivattelee ku meinas hiki tulla kaupunki cruisailussa.. :rotfl:
     
  6. Antti P

    Antti P Gearhead

    Eipä taida olla tuttu paikka, muutaman kyselyn tein suomen maalla ja tilasin pari arkkia 2mm tiivistelevyä jossa 400 astetta lämmönkesto. Ku vielä ehtis laitella.. :-?
     
  7. SG480

    SG480 1st gear

    Off topiccia....

    Olin Golanilla 1992-1993 ja siellä oli yks Siinailta asti palvellut Power Wagon. Se muistaakseni tuotiin Suomeen/Niinisaloon entisöintiä varten - onkohan sitä tehty?
     
  8. Qjet

    Qjet 1st gear

    Power Wagon tuotiin Suomeen. Entisöinti ei varsinaisesti liene ollut evakuoinnin syy, vaan mission loppuminen suomalaisten osalta. Siitä ei ole tietoa, kuinka homma on edennyt, epäilen toteutumista. Aidan takana Canlogin Blue Bellillä oli samanlainen Power Wagon.
     
  9. Antti P

    Antti P Gearhead

    Entisöinti ei ainakaan vielä ole mun juttu. Mutta käyttö kunnossa pitäminen ja säännöllinen ulkoiluttaminen kyllä. Jos joku OD porukasta tietää/omistaa power wagonia niin kaikki tieto terve tullutta.

    Ja jos jollakulla ylimääräisenä renkaita..
    http://www.overdrive.fi/forum/viewtopic ... &highlight
     
  10. SG480

    SG480 1st gear

    Niinpä, itse "sammutin" viimeisenä valot EHK:n toimistosta.
     
  11. gremlin

    gremlin Gearhead

    meni jo :oops:
     

Kerro tästä muillekin!