Omituinen T-Bird

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja CoolKustom, 21.10.2007.

  1. CoolKustom

    CoolKustom 3rd gear

  2. Rockmaple

    Rockmaple Gearhead

    Tuo on esitelty joskus muinoin jossain suomalaisessa lehdessä, en varmaks muista oliko V8 vai jopa Mobilisti.
     
  3. Hollow Head

    Hollow Head Gearhead

    Ei kun se oli Ford-Freak Magazine! Tiedän, koska itse sen jutun siihen suomensin... :eek:
     
  4. Hollow Head

    Hollow Head Gearhead

    Just joo... äijä luulee taka ovea itse tehdyksi, eikä tunnista sitä Pinto hatchbackin luukuksi... :rotfl: :rotfl: :rotfl: Kaveri, joka tuon auton teki on Idaholainen Lyman C. Dye ja katto tosiaan on Oldsmobile Vista-Cruiser STW:stä.
     
  5. Rockmaple

    Rockmaple Gearhead

    En ikinä oo ko. lehteä lukenu, mut tosta autosta oon lukenu. :eek: Ehkä hyvä mutta luhyt muisti tekee tepposet, ja se oli joku jenkki- tai hurrilehti. Ehkä se sama mistä sinäkin sen "käänsit". Sori, ton kääntämisen voi tulkita ainakin kahdella tapaa. :poff:
     
  6. Hollow Head

    Hollow Head Gearhead

    No kun rehellisiä ollaan, niin tosiaankin "käänsin" sen jostain. Taisi olla netissä joku stoori tai jotain. Ja takaluukussakin vain ne saranat oli Pintosta... :rotfl: :rotfl: :rotfl:
     
  7. Rockmaple

    Rockmaple Gearhead

    Ja varmana on ollu muussakin kuin friikkilehessä, ja se lehti on mulla tallessa. Mut niitä lehtiä on 25 vuoden ajalta monta hyllymetriä, ettei tähän hätään todituskappaletta löydy.
     
  8. Hollow Head

    Hollow Head Gearhead

    Tarjoon kaljat jos jossain joskus tavataan, mikäli puolen tunnin sisällä keksit sen lehden nimen ja numeron jossa se esiteltiin aikanaan vuonna 199.... :eek: .
    Näkyy meinaan nuo tiedot siinä skannauksessa tai "käännöskohteessa" josta tuo on todennäköisesti muokattu Ford-Freak lehteen. Ja väittäisinpä, että jos tuo jossain Mobilistissa tai kasissa on ollut, niin ne on tehneet myös criminaalia toimintaa :eek: .
     
  9. Rockmaple

    Rockmaple Gearhead

    Löytyi! :D Mobilisti 6/1995. Kirjoittajaa ei mainita, mut auton kuvaaja kyllä. Yllättäen Yrjö Bremer, eli ei oo mikään lainajuttu. Ja ihan lehden kannessa mainostetaan juttua "Farmari Thunderbird" 1962.
     
  10. lucky13

    lucky13 1st gear

    Mutta se se vasta oli hieno se -62 ´bird coupe-prototyyppi. Oli aikanaan jossain road-test kirjan takasivulla kuva...
     
  11. Hollow Head

    Hollow Head Gearhead

  12. Tupis

    Tupis 3rd gear

    [​IMG]
    Tuossa hieman samaan sarjaan kuuluva Mustang.
    Muistaakseni tälläkin foorumilla on joskus ollut puhetta erikoisista farkuista.
    Ferrari on tehnyt mm tällaisen Leipäpakun

    Vielä palatakseni Ford Freak lehteen. Olen nähnyt kyseisiä lehtiä luettavan jopa GM cruisersien kerholla :D
     
  13. CoolKustom

    CoolKustom 3rd gear

  14. 1purehell

    1purehell Double Gearhead

    Tuohan on kuin Monster-Garagesta... :rotfl:
     
  15. JR

    JR Gearhead

    Ei hyvänen aika... Onko kaikista pakko tehdä farmareita?? Menee minusta samaan kategoriaan kun se joskus tampereellakin pyörinyt farmari Riviera. Ihan hieno, mutta.
     
  16. Hollow Head

    Hollow Head Gearhead

Kerro tästä muillekin!