HOT ROD joulumyyjäiset 9.12.2007 Tuusula

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tapahtumat', aloittaja platuart, 11.10.2007.

  1. Putte

    Putte 1st gear

    Taisteleminen siitä mikä on taidetta on aivan turhaa, sillä jokainen näkee sen omalla taballaan ja omien mieltymystensä mukaan. Ne jotka tämän ymmärtävät eivät voi kuin nauraa kaikelle ryppyotsaiselle kiistelylle taiteesta ja sen arvoista. kaikki taide on arvokasta jonkun mielestä ja toisen mielestä kaikki taide on turhaa ja arvotonta. Eikös loppujen lopuksi suurinta taidetta ole se, mitä kukaan ei ymmärrä ja kaikki vaan päivittelevät turhuuksien turhuutta.

    Tehdään kukin taidetta sillä saralla millä sen osaamme. Oli se sitten oikeaa taidetta tai ei.
     
  2. JackRabbit

    JackRabbit 1st gear

    :D Joulumyyjäiset !!! :D
    Muistakaa :soosoo: Tontut kurkkii jo ikkunoista (vai ovatko ne täällä kirjoittelemassa).
    On aika rakastaa toisia ja antaa kaikille hyvä mieli :wink: (mutta miehet hoi, älkää rakastako toisianne liian intiimisti. Tai ainakaan minun silmieni edessä)
    :-?
     
  3. RockaLady

    RockaLady 1st gear

    Myyjäiset ja muutenkin tämä topicci...

    :eek: Nyt on kyllä sanottava, etten minäkään noihin myyjäisiin (lue: riistäjäisiin) jalallanikaan enää astu :D En todellakaan kutsuisi niitä miksikään joulumyyjäisiksi.. Tai noh, jos kaikki on joulua, mitkä sijoittuvat 2kk sisään joulusta, niin kyllä...

    Siellä ei kyllä viimeksi ollut _yhtään_mitään ainakaan meikäläiselle, jolla kyllä löytää paljon mielenkiinnon kohteita. Mutta ei ole mitään mielenkiintoa lähteä katsomaan stripeja jne, kun niitä on jo kaikki car showt pullollaan. Ei sillä, ettenkö arvostaisi näiden loistavien maalareiden kädenjälkeä, mutta ne eivät kyllä joulua tai kokonaisia myyjäisiä tee. Ja, jos jotain sinne saisi toivoa..: Kunnon alan vaatteita.. Ei mitään wannabe-polka dot-mekkoja, joiden valmistuskustannukset ovat 5e ja hinta ulos viimeksi 85e.... No, ei se tyhmä ole joka pyytää jne..

    Mitä tuohon isojen poikien taidekinaan tulee, niin mielipiteeni on :wc:

    Taide ja kauneus ovat katsojen silmässä, sekä kuulijan korvassa. Kyllähän noissa on pensseli pysynyt maalarin käsissä, mutta en minäkään niitä minään pidä. Pinupit ovat upeita, kun niissä on oikea pinup-hahmo kuvattuna. Tuo ala-asteikäisen kuvaa mikä tuolla oli aiemmin.. En laittaisi seinälleni, ettei tulisi syytöksiä kiinnostumisesta lapsosiin :lol:

    Noh juu, olipa kiva tulla piiiitkän tauon jälkeen takaisin ja huomata, ettei ole poikien meno miksikään muuttunut. Ja Luigi: sanaista arkkuasi on aina yhtä viihdyttävää seurata :wink:

    Mitä tulee tuohon taisteluun kuka tietää eniten taiteilijoita, niin BLAAH..Jokaisella toimii google, kun kerran tämäkin saitti :wink:

    Ja vielä tosiaan siihen itse asiaan tämän otsikon alla, niin viimeksi myyjäiset olivat totaalisen hanurista. Sen verran tullut pitkin maita ja mantuja käytyä alan tapahtumissa/myyjäisissä, että uskallan lausua tämän humble opinionin tännekin herhiläispesään..Eikun kusiaiskasaan.. :rotfl:
     
  4. Bowtie

    Bowtie Double Gearhead

    Eikö ne ole joulumyyjäiset jos jengi ostaa sieltä joululahjoja...? :eek: Mua taas ei vois vähempää kiinnostaa katella jotain rättejä, niitä on jumbot sun muut ostoshelvetit pullollaan. Mä en voi ymmärtää että kun joku viitsii nähdä vaivaa ja järjestää tämmösiä tapahtumia niin aina löytyy tahoja jotka ei osaa muuta kun narista ja valittaa! En mäkään sieltä mitään viimeeks ostanu, mutta ihan kivaa oli silti ja ajattelin mennä tänäkin vuonna, talvikauden aikana on ihan kiva tavata tuttuja jos ei muuta. Ja ennenkun joku alkaa marista että "kai nyt mielipiteensä saa esittää..." niin sanon että joo, saa esittää, mutta se on kiinni siitä miten sen esittää. Tälläkin forumilla on semmosia tahoja harrastuksineen joita mä en pidä minään, ei mun silti tartte avautua ja lässyttää miten perseestä ne on... Rakentavaa palautetta saa ja pitääkin antaa, sillähän saa asioita parannettua mutta valittamalla miten joku on paskaa ja perseestä saadaan vaan tämmönen sanasota aikaan. Mä olen sitä mieltä että narisijat voi pysyä himassaan, onpa meillä muilla paljon mukavampaa.
     
  5. Putte

    Putte 1st gear

    Kyllähän aika monessa tapahtumassa loppujen lopuksi on kyse muiden harrastajien tapaamisesta. Hienoa, että joku viitsii tapahtumia järjestää. Ei se aina ole niin helppoa, että tehäämpä nyt tommonen juttu ja toivotaan et jengiä tulee. Kaikki tapahtumat on alalla tervetulleita.
     
  6. Hot Rod House

    Hot Rod House 1st gear

    Re: Myyjäiset ja muutenkin tämä topicci...

    Nyt kyllä vedit taas niin hyvän pointin, että pakko ottaa kantaa...
    Sitä on aina yhtä ihana huomata, että joku todellista tietoa omaava taho laukoo mielipiteitään, taidat olla yrittäjä itsekin.
    Mäkin nimittäin haluaisin tietää mistä mä saisin vaatteita 5e hintaan, jollakin ollut siellä selvästi mahtavat katteet :lol: .
    Jos vähän edes viitsisit tsekata niitä niin haluamisia "alan vaatteita ja liikkeitä" ulkomailla, voit kokea jännän huomion. Ei ne taida sielläkään olla sen halvempia, joten miksi ihmeessä niitä pitäisi suomessa myydä halvemmalla. Varsinkin kun täällä on kalliimpi ALV vaatteissa esim. Saksaan verrattuna. Ja voit huomioida myös seikan että aika harvoin (koskaan ??) kunnon alan vaatteita tilataan Kiinasta suomeen myyntiin. US-tuonnista nyt en viitsi edes puhua, luulisi olevan noin tietävälle ihmiselle maalaisjärjellä laskettevissa oleva juttu

    Muutenkin hieman ärsyttävä asenne... Näyttää olevan kaikenlaiset tapahtumat vastenmielisyyden huippu. Että kehtaavat vielä tarjota niitä iänikuisia taulujaankin joka paikassa.. OK!

    Mulle ainakin viime myyjäiset oli tosi kiva tapahtuma. Tutustui tosi moniin mukaviin tyyppeihin, mitä on useissa tapahtumissa tullut sittemmin nähtyä. Ja löysihän sieltä itsekin pukinkonttiin tavaraa.
     
  7. platuart

    platuart Gearhead

    Tähän mennessä myyjäisiin ovat jo ilmoittautuneet seuraavat yritykset ja henkilöt:

    ALFAMER
    www.alfamer.fi
    HOT ROD HOUSE
    www.hotrodhouse.fi
    CRUZIN CAT
    www.cruzincatgear.com
    HOT KITSCHEN
    www.hotkitschen.com
    SUPREME
    www.supreme.fi
    PLATUART/PRIMER
    www.platuart.com
    JUSSI ALASALMI
    www.alasalmi.com
    PEKKA MANNERMAA
    www.wiz-art.org
    JOONA HAMM
    www.hammart.net
    ROBIN BACKMAN
    http://s147.photobucket.com/albums/r303/Robin79/ART
    HANNU NIVALA
    www.kustompaintings.tk
    JANNE KUTJA
    www.jannekutja.com
    EERO KUMANTO
    www.rapangle.com
    JARI KEDONPERÄ
    TIMO TiN NIEMINEN

    Käykää nettisivuilla tutustumassa, mitä on tarjolla!

    Kuten viime vuonna, myyjäisiin on vapaa pääsy. :D

    PLATU
     
  8. Bowtie

    Bowtie Double Gearhead

    Re: Myyjäiset ja muutenkin tämä topicci...

    :rotfl:
     
  9. RockaLady

    RockaLady 1st gear

  10. JiiTee

    JiiTee Gearhead

    Hot Kitschenin edustajana infoan kankaista sen verran että jos jokin niistä kiinnostaa oikein aikuisten oikeasti niin laittakaa mailia. Emme näillä näkymin ota niitä mukaan myyjäisiin. Mukaan otetaan lähinnä "alan" tavaraa mutta mailia vaan tulemaa jos joku kiinnostaa niin otetaan mukaan. Jatkakaa... :rotfl:
     
  11. DS 325

    DS 325 Double Gearhead


    Vähän aikaa sitten päästi näiden myyjäisten järjestäjänä toimiva Platuart nimimerkki edellisen sammakon suustaan joko tahallaan tai vahingossa. Näihin ei pitäisi tietysti puuttua, mutta...... Pakko.

    Eli kun nyt tossa aikaisemmin julkisesti asetit kyseenalaiseksi sekä mun älykkyyteni, että Heteroseksuaalisuuteni, niin haluaisin kysyä sulta paria pikku asiaa noihin itse kirjoittamiisi teksteihin nojaten. Yritin kautta rantain kysellä sulta mielipidettäsi, mutta et jostain kumman syystä mulle ole suostunut kommentoimaan, joten kysyn nyt ihan suoraan sulta ja muiltakin palstan lukijoilta sekä Hot Roddingin harrastajilta seuraavaa. Kertokaa mulle tyhmälle ja tietämättömälle, miten toi ALAIKÄISEN pimun kuva liittyy AIKUISEN ihmisen hetero-seksuaaliseen ajatus-maailmaan tai yleensä Hot Roddingin ideologiaan. Mun mielestä ei mitenkään ja kuten aikaisemminkin sanoin on tollaisten liian nuorten/ pienten tyttöjen esineellistäminen ja kuvaaminen tolla tapaa, vaikkakin vaan maalattuna vähintääkin arveluttavaa, useimpien mielestä jopa tuomittavaa. Ja tää aikuinen mies Platu sanoo tollasen olevan normaaleille heteroille tarkoitettu ilmoittaen sellaisia jopa näissä myyjäisissä tarjolla olevan.

    Sanokaa nyt käsi sydämellä kaikki normaalit heterot, ja muutkin harrastajat, että laittaitteko tollasen kuvan todellakin seinällenne julkisesti kaiken kansan ihmeteltäväksi josko vaikka saisitte sen ilmaiseksi. Entä onko mielestänne todellakin soveliasta kuvata Tyttöjä/ nuoria Naisia tolla tapaa esineellistäen ? Kertokaa ihmeessä, varsinkin naispuoliset harrastajat, mutta myös Normi-miehet. sillä jos vapaaehtoisia tuon "arveluttavan töherryksen" ottajia ei löydy , olkoon se kieltäytymisen merkki. Epäilen, ettei montaakaan löydy :eek:

    Kertokaa ihmeessä mielipiteenne, sillä mähän, kuten yleensä voin olla väärässäkin , ylireagoida tai sitten vaan en ymmärrä, enka halua ymmärtää ainakaan tällaisesta taiteesta yhtään mitään :poff:

    Kiitos asiallisista mielipiteistänne jo etukäteen :rotfl:
     
  12. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Kiitokset rakentavasta ja asiallisesta palautttestasi :poff:

    Katsoitko peiliin :poff: Ja mitä sitten, vaikka joku tekeekin jotain, mitä sä et osaa, et pysty tai et uskalla kokeilla

    Mikä tai mitä on muuten mielestäsi sanasota :eek:

    Ja narisijat tullevat pysymään himassaan, kun eivät kaltaistasi teiniä jaksa kuitenkaan katsella ja kuunnella luonnossa sekuntia pitemään ilman pakollista poistumisen tarvetta paikalta :poff:

    Olisiko jotain muuta rakentavaa palautetta..... :wc:


    Ps- Koska muuten kaikessa suuruudessas ja fiksuudessasi tulet ottamaan sen viime vuonna samassa Topicissa uhoamasi "helpon" suomenmestaruuden jossain kiihdytys luokassa :poff: :poff:
     
  13. shark

    shark 3rd gear

    En nyt tiedä mitä kuvaa sää tarkoitat,mutta jos se on tämä

    http://www.keithweesner.com/posters/posters_vamp.html

    Ei toi nyt miltään alaikäiseltä Lolitalta näytä,eikä pahemmin paikkojakaan näytä.Enemmänkin vanhan tyylinen pin- uppa josta ei edes Lestadiolaisten pitäis vetää kä......... tarkoitan
    herneitä sieraimeen.
    Tietty saahan sitä vaikka Moparin kutosesta assosiaatioita seksin suuntaan
    (slant sex) :rotfl:
    Mites noi V-Kasin keskiaukeamat.Alkaa bikinirajat hipoa jo huolestuttavasti
    "susirajaa" ja eipä näy varoituskylttiä että malli olis rippikoulun käynyt ja pökitetty.

    Mun mielestä

    1. Hieno juttu kun joku viitsii järkätä marisijoille pippaloita.Ennen valitettiin kun ei ollut kuin American Car Show ja Räyskälän kisat.Tuskin on osallistumispakkoa eikä poisjäämismaksua.

    2.Minusta noi ns.psykedeeliset kuvat on hienoja.Kattelin justiinsa uutta Ikean luetteloa ja heitin roskiin.Kaikki on nyt mustaa/valkoista ja ruskeaa.Mihin helv...kaikki värit on menneet.Ei ihme että ihmisetkin on masentuneita kaamosaikaan.

    PS Suosittelen musiikin suhteen erinomaista levyä minkä nimi on "Silence".
    Levyllä 45 minuuttia hiljaisuutta.
    Auttaa paineiden poistoon. :wink:
     
  14. AFTERBURNER

    AFTERBURNER 1st gear

    No hei mies! Jos tässä mopar junttien luvatussa maassa menet mainostamaan jotain tapahtumaa esim. Kustom kulture joulu myyjäiset nimellä julkiselle harrasteajoneuvo foorumille! on lähes varmaa että joku mopar juntti avautuu siitä tapahtuman jälkeen keskustelu palstoilla että ei ollu mulle mitään.paska tapahtuma! ai miksi? no siksi kun ei sillä juntilla oo mitään käsitystä mitä vittua tuo kulture edes meinaa! ei kehtaa keltään kysyä ja vääntäytyy paikalle! sitten vedetään herne nenään kun ei sieltä löytynytkään uutta mopar lippistä jonka alta on kiva takatukkaa heilautella taikka mopar paitaa farkku liivien alle!

    Nimi tapahtumalle on ehkä siksi (puhdas arvaus) Hot Rod joulumyyjäiset että sillä saisi muutaman mopar juntin tajuamaan että mistä ehkä on kysymys!

    Tossa aiheeseen liittyvää! vaikka ei se varmaan mopar miehiä kiinosta! http://en.wikipedia.org/wiki/Kustom_Kulture
     
  15. Swine

    Swine Gearhead

    Hiukan ihmettelen,hirveää elämää yhdestä tapahtumasta.
    Ei ketään kai pakoteta tuonne menemään?
    Jos ei yksinkertaisesti kiinnosta,niin ei mene ja sillä sipuli.Kannattaako jonkun tapahtuman parjaamiseen haaskata aikaa tuntitolkulla?
    Kyllä tähän maahan mahtuu paljon sellaisia tapahtumia jotka ei suoraan sanoen kiinnosta hevon vittuakaan,ei mua ja tuskin muitakaan tämän foorumin käyttäjiä.
    Epäilen vahvasti että valtaosa porukasta missaa tarkoituksella jonkun tuningtapahtuman tai datsun yms.riisikippo harrastajien kokoontumisajot.Silti noistakaan harvemmin nousee tämän tasoista vittuilumaratonia.
    American car show nyt on poikkeus,siitä jaksetaan nurista vuodesta toiseen....
    Mun mielestäni porukan kannattaisi olla tyytyväisiä että joku jaksaa nähdä vaivaa jonkun tapahtuman järkkäämiseen.Ei se mikään silmänkääntötemppu ole organisoida edes tuon kokoista tapahtumaa.
    Olisihan täällä helevetin tylsää mikäli Forssan pick-nick olisi lähes ainoa tapahtuma ja toisena se surullisen kuuluisa American car show ruohonleikkureineen ja tuningvessoineen.
    Ja vaikka tapahtuma olisi täysin turha,piukassa taidetta jota ei ymmärrä,ylihintaisia vaatteita taikka alaikäisiä pin up-böönia jotka tuppaa yöuniin,niin silti monelle tuokin tapahtuma on sosiaalinen sellainen jonne voi mennä ihan vaan morjestamaan tuttuja.
    Joten paskaakos sitä inisemään,kyllä tapahtumia tämän kokoiseen maahan mahtuu.
     
  16. Bowtie

    Bowtie Double Gearhead

    Eipä kestä.

    Ei mitään...? Ja missähän suhteessa mun pitäis kattoa peiliin?

    Onko "kiivasluontoinen keskustelu" parempi...?

    Hyvä! Tosin mä epäilen vahvasti että minä aiheutan ihmisille sen poistumisen tarpeen, kyllä se on joku muu :rotfl:

    Enpä muuten ole uhonnut, vai onko se että kutsun sua "herra suomenmestariks" sitä uhoomista...? Muistaakseni totesin myös samaan hengevetoon että en kyseenalaista sun tietotaitoa niissä hommissa, sinä huutelit että se on helppoa, näin se meni. Että :poff: sinne vaan :rotfl:
     
  17. Bowtie

    Bowtie Double Gearhead

    Täysin samaa mieltä, kaikki ei vaan asiaa hiffaa...
     
  18. Chevy ´53

    Chevy ´53 Gearhead

    Ihan rehellisesti KYLLÄ! Ja aika moni muukin, se on kysytty taiteilija tuo Keith... Aika hyvin saa tapahtuma mainosta kun pysyy listan kärjessä viikosta toiseen. Ton RDS:n kirjoitusta mä en kyllä ymmärrä enää yhtään! :rotfl:

    Kenneth Howard hates you... :wink:
     
  19. fe390

    fe390 Gearhead

    Taitaa Luigi saada provisiot tapahtuman myyntituloista. Sen verran etevästi mainostaa.
     
  20. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Ainoo narina kai ihmisillä on se, että nimestä huolimatta ei myyjäiset ainakaan viiem vuonna liittyneet milläään lailla jouluun, eli nimi on hieman harhaanjohtava. Miksei? Sekin kai olis mahdollista tuoda myyntiin jouluhenkistä hotrod kamaa, taulua, koristetta, jos kerran hot rod joulumyyjäisistä on kyse? Eli huonot myyjät, ns kippo-, ja kuppikauppiaita hot rod joulumyyjäisissä. :rotfl: Olis edes joulupukinasut päällä, mutta ei sen vertaa...
     

Kerro tästä muillekin!