A-fordin kattojen muodot

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Rod & Kustom.', aloittaja Anonymous, 10.9.2003.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    onko 5w coupen katon muoto sama kuin 4d sedanin katon muoto tai katon takaosat.Visio jos lyhentäs 4d korista takaovet ja tekis siihen lasikuidusta coupe perän, jäis noita prosentteja sitten tarpeeksi.
     
  2. teppo

    teppo Gearhead

    myy mulle 4d-malli ja osta oikea coupe
     
  3. Forvolet

    Forvolet 1st gear

    Muodoista en niin tiedä, mutta 4d:ssä on jumalattomasti puuta verrattuna nyt 2d:henkin. Täytyy olla melkoinen puuseppä tai vaihtaa työläästi putkea puukehikon tilalle, jos moisen coupen aikoo synnyttää.
     
  4. cubic_inch

    cubic_inch 1st gear

    osta koupe kori ruattist, halvalla löytyy joskus.
     
  5. Karva

    Karva Gearhead

    Laittakaas privaatilla noita eemell, panen kuvat, kun jäi nurkkiin tolasen 20 - 30 luvun kantti pelin katon palaset, 2 kpl puolikas ja takaikkuna osa, niistä sais väännettyä jonnekkin katon ... ???

    Ja hinta, no oliskos 100 E yht sopiva ???

    Noi vois tietty vaihtaa, tarviin 35 - 39 mopppen konepellin ...
    :-o :-o :-o
     
  6. Chevy ´53

    Chevy ´53 Gearhead

    Mulle voi ilmoitella kokonaisesta korista (tai vaikka puolikkaastakin) korimallista riippumatta. Edelleen haussa. :wink:

    Alkuperäinen kysymys ehkä selviää kuvia katselemalla tai mittaamalla alkuperäisestä mallista. Hätäisesti vilkaistuna perän pokkaukset eroaa hieman, seinän pystysuoruus näyttää samalta?

    Tuolta voi hakea A-tietoa: http://www.mafca.com/ :wink:

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: Chevy ´53 2003-09-24 07:27 ]</font>
     
  7. B 49

    B 49 Gearhead

    Korin muodoista en tiiä mitään,mutta oiskos kellään myydä A:n takapalkkia?
     
  8. Jäpälä

    Jäpälä Gearhead

  9. Anonymous

    Anonymous Guest

    oiskoo kellään tietoa onko 5window coupea suomessa nähtävillä missään niin vois mitata takasivuikkunan koon ja etuoven, edeleen oon rojektia eteenpäin viemässä kotimaisin voimin kun tuonne ruottiin ei uskalla lähteä saattaavat vaikka puukolla pistää :wink:
     
  10. Anonymous

    Anonymous Guest

    onk toi rufusranch amerikassa vai? Kun ei sitä oikeen suoraan oo sanottu.
     
  11. Chevy ´53

    Chevy ´53 Gearhead

  12. Chevy ´53

    Chevy ´53 Gearhead

  13. cubic_inch

    cubic_inch 1st gear

    Lähetin pari kuukautta sitten meili tuonne rufusranchiin ja ne sanos et rahti maksaa noin 2000 € ja ne laittaa autosi konttiin ja sit away! ostat auto kuvien perusteella eli se on sit sikasäkissäkauppa.
     
  14. Anonymous

    Anonymous Guest

    tulimieleen onko kukaan löytänny netistä Ahoppien mitta piiroksia niistä vois mittailla jo etukäteen nuo kattojen korkeudet, ois kyllä tuossa tiiossa peltinen coupeperäkin, niin ei tartteis leipoa lasikuidusta.
     
  15. B 49

    B 49 Gearhead

    On se aika ikävän mallinen itse tehdä,jos siitä haluaa oikean näköisen.
    Mutta ei toki mahdotonta.
     
  16. Vicky55

    Vicky55 1st gear

    Keski suomesta löytyy ammattitaitoinen lasikuitu korien leipuri ,joka on leiponut ainakin muutaman roadsterin ja coupe kopan. Nämä tosin ovat 32 koreja, mutta häneltä kyllä onnistuu A mallitkin.
     
  17. tanari

    tanari 1st gear

    sehän olis nättii tilaa tuolta jenkeistä joku makee koppa, kun vaan suomesta löytäis rungon..
     
  18. Vicky55

    Vicky55 1st gear

    Samasta paikasta mistä saa koreja saa myös runkoja.
     
  19. Anonymous

    Anonymous Guest

    kylläse on niin että, jos rodia tekee, rautaa sen on oltava,jos kuttaperkkaa halajaa niin eikös GM.llä ja Trabantilta löydy sopivia aihioita ja lähtökohtia.
    Edeleen coupen katon mitat kiinnostaa tai pitänee sit tehhä roaster
     
  20. Anonymous

    Anonymous Guest

    Coupen mittoja ei ny tähän hätään löydy ,mut
    roadsterin oven mitat on 28-28 22" ja 30-31
    25 5/64".Eikä se tyhjästä tekeminen mikää mahoton juttu oo hirveesti vaan valokuvia ja
    hyvä mikki mut joka ilta pitää muistaa mennä paistaan.Mulla on nippu valokuvia meijä aakkosen vaiheista ja mapillinen mittakuvia .Mut en mä niitä mihinkää kyperavaruuteen osaa lähettää.Aina on tallin ovet auki,et tervetuloa mitoille jos on Itä-Suomeen kulkua. T.Jorkki
     

Kerro tästä muillekin!