ford racing gt-40 kannet

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja fe427, 10.12.2007.

  1. fe427

    fe427 Gearhead

    Onko mulla nyt oikea käsitys, eli kannet ovat ford racing gt-40 alukannet y303 malliset, noihin kuuluu kai "pedestal" malliset keinuvivut, muuta haluaisin muutta ne "studmount" mallisiksi. käykö homma niin että uudet kierteet studeille ja studit paikalle ja alle "guideplatet"?
     
  2. aerosedan

    aerosedan Gearhead

    Joko niin tai Crane modified pedestel conversion kit. Käy kuulemma vakio tai mietoihin virityksiin, ei kilpakäyttöön. Omassa on nämä ja ainakin toistaiseksi kestäneet.
     
  3. Arto65FB

    Arto65FB 1st gear

    Ford Racingin katalogissa on ohje pedestaalin muokkaamiseen mekaaniselle nokalle. Tuohon tietty tarkoittaa samalla studimuunnosta, vaikka sitä ei ole erikseen sanottu. Mutta senhän tajuaa siitä, että reikään tehdään 7/16" jenga. Pitäisi verrata Clevelandin ja Y-kannen pedestaalin paksuutta, jotta voisi arvioida, voiko 5.0L malliseen Y-kanteen edes tehdä 7/16" studin reikää vai normaalimpi 289/302 mallin 5/8".

    Sitä pedestaalia samalla vähän madalletaan. Ohjeessa ei erikseen sanota, miten Y-kansien kanssa pelataan, mutta kun periaatteessa Y- tai X-kannet ovat bolt-on tyyppisiä vaihtoja pedestaalirautakansien tilalle, niin voisi kuvitella, että samalla madalluksella pelataan Y-kansienkin kanssa.
     
  4. fe427

    fe427 Gearhead

    kiitos, pitää vähän kataloogia selailla sitten.
     

Kerro tästä muillekin!