1968 Chargerit Suomessa

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja PPRCuda, 10.1.2008.

  1. vernando de hoto

    vernando de hoto Gearhead

    Korjaus tuossa kuvassa oleva ei kuulemma ole se. Vaan Vaasassa on ainakin ollut 2 69 Chargeria noihin aikoihin.
     
  2. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

  3. Anders

    Anders 1st gear

  4. Pietu

    Pietu Gearhead

    Täytyy tunnustaa etten tiedä, mutta minun käsityksen mukaan tuo ei ole mikään alkuperäinen väri.
     
  5. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    MM1 = Medium Metallic Bronze.
     
  6. timoknihti

    timoknihti 1st gear

    jos joku tarvii niin mun nurkissa pitäs olla ppg ja hecerin värilätkät ton ajan mopareihin
    ja niitten perusteella saa kaavat ainaki liuotinvärille nyt vielä kun sitä saa ja oon aatellu ruiskuttaa piruillessaan nuista värimallit pellin palalle niin saa värikameralla otettua kaavan muihinkin maalimerkkeihin ja uusiin vesiväreihin
     
  7. Anders

    Anders 1st gear

    Onko fender tagi viel talllella? Siitä pitäisi selvitä värikoodi.
     
  8. Pietu

    Pietu Gearhead

    En ole kattonu. Minäpäs kattelen noita koodeja, kun käyn appiukon luona. Tuonne on kuitenkin vajaa 100 km matkaa. Mahdollisesti viikonloppuna pyörähdän siellä. Ei ole tullu tutkailtua nuita koodeja, kun ei ne hirveesti kiinnosta. Auto on sitä miltä se näyttää.
     
  9. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Pietu sä muistat vitun hyvin kun Chargerin multa hait niin tiesit mitä se on. Ruosteetoon kori mitä ei ole kolaroitu ikinä. Pellille hiottu ja paremmat pohjat tehty kuin tehtaalla. Tinalla tehty paremmin kuin tehtaalla. Nyt vanha candy punainen maali on vähän patinoinut, mutta edelleen nostalgisessa Suomi kuosissa. Ja suorempi kuin yksikään tehtaalta lähtenyt 68 Charger. Org väri oli metalli pronssi. Pietu tietää sen, kuin kaikki koppansa historiansa muutkin faktat mitä olen sille kertonut.
    Kaikkihan tietää että tämä oli se Charger mikä oli Hemillä.

    Siitäpä tuli mieleeni.. Pietu löysin tvielä ossa kaiken näköistä 68 mopar stuffia avioeron jälkeen. 68 mopar magazineja, esitteitä ym.
    Oho! Ei repro vaan NOS HEMI osaa vuodelta 68. HEMI kylkimerkit kylkiin. Ei reproduction, varo halpoja kopioita!
    Pietu saa muut, mutta ei HEMI logoja. Tai saat, jos...
    Nämä logot on real. Se kuka ne haluaa, niin saa. Mutta pistä yv millä näytät tarpeesi. Jos täällä löytyy käyttöä, niin saa.
    Jos ei nii ebay voi antaa kohtuullisen korvauksen vanhoista org nos osista?
     
  10. superB

    superB 1st gear

Kerro tästä muillekin!