fleetside 454ss

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Renkaat ja vanteet', aloittaja garret, 17.1.2008.

  1. garret

    garret 1st gear

    terve,mikä on fleetside 454ss -91:n pulttijako,ja sopiiko
    15tuumaset vanteet, onko siinä mahd. isommat jarrusatulat että pitää olla 16tuumaset??????????
     
  2. Per Besserwisser

    Per Besserwisser 1st gear

    5x5 käsittääkseni..
     
  3. 496SS

    496SS 3rd gear

    5x5 ja 15-tuumaset sopii kyllä...
     
  4. SPORT TRUCK

    SPORT TRUCK Double Gearhead

    SS 454 vakio vannekoko on juuri tuo 15 tuumaa...ja jarrut ovat mallia Heavy Duty (RPO F44), jolloin jarrulevyt ovat aavistuksen paksummat ja jarrusylinterin männät isommat kuin light duty jarruissa,samoin pyöränlaakerit ja spindelit ovat järeämmät.

    SS454:n on voinut tilata myös vielä erilllisellä Sport Performance Packgage alustalla joka on sisältänyt vielä aavistuksen järeämmät jarrut ja paremman alustan,mutta näitä ei pitäisi olla Suomeen tuoduissa autoissa...kiitos meidän "vatun" lakipykälien kun maahantuonti loppui jo 6/1990. :mad: :mad: :mad:
     
  5. 496SS

    496SS 3rd gear

    OT....mutta onko tuo alusta se, josta löytyy esim ne bilstein iskarit ja etuvakaaja...?
     
  6. SPORT TRUCK

    SPORT TRUCK Double Gearhead

    Niin onhan näissä suomi SS454:ssakin Bilstein iskarit ja HD alusta,mutta silti se on lähinnä vain tuo F44 alusta paremmilla iskareilla.

    Silti GM erottelee vielä erikseen HEAVY DUTY CHASSIS-SPORT PERFORMANCE PACKAGE alustan ja sille löytyy ihan toiset numerot jarrulevyille,satuloille...näitä kun kyselin niin hinta oli aika järjetön.

    Olisi saanut tilaamalla jenkeistä,mutta ei ole kuulemma koskaan myyty Suomessa moisia osia...jotakin eroa niissä on normaaleihin RPO F44 koodin alustan osiin...tietäs vaan mitä ?

    ROCK AUTO tunsi myös kyseiset osat,eikä sielläkään ole varastotavaraa vaan tilattava erikseen...toimitusaika oli n. kuukausi.

    ACDELCO Part # 18A1048, #18039632

    ACDELCO Part # 18A1049, #18039633

    ACDELCO Part # 18R745, #18035934

    ACDELCO Part # 18R746, #18035935

    Tuollaset osanumerot löysin kun kahlasin pikaisesti omia tiedostoja läpi...muistelisin että olivat juuri nuo.

    Hinta oli kuitenkin sellanen että unohdin heti ja rupesin katselemaan Stainles Steel Brake:n jarruja jos tulee yleemsä vaihdettua...ja samalla levyt myös taakse.
     
  7. 496SS

    496SS 3rd gear

    Just just...
    Mullakin löytyy nuo bilstein iskarit tuolta autotallin hyllyltä, kun alustassa on nykyään belltechin palikoita.
    Madaltaahan se piti 8)
     
  8. 454SS

    454SS 3rd gear

    Onkohan Suomessa enää yhtään alkuperäiskuntoista SS Fleetsidea? Millaset jarrut olette rakentaneet kun konetehoa on nostettu? Alkuperäiset tuntuu aika kesyiltä +200km/h nopeudesta pysäytettäessä.
     

Kerro tästä muillekin!