astro kysymyksiä

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja karza11, 9.4.2008.

  1. karza11

    karza11 Gearhead

    kun lyö tulille piippaa ja lukee service soon... poistuu melko pian ja
    mitää oireita ei oo?
    mites noi vikakoodit pystyy kattoo?
    käytin hakuu mut linkki missä ois ilmeisesti tietoo ei enää taida toimii.. :x

    muokattu otsikkoo...
     
  2. KaapoLöllö

    KaapoLöllö 1st gear

  3. rasse

    rasse 1st gear

    Re: astron vikakoodit

    Varmaan tuolta löytyy paras ohje vikakoodin lukuun...
    http://www.handen.us/caprice/aldl.html

    Sen jälkeen kattelet tuolta troublecodes.net:stä oikeen vuosimallin ja mitä tarkoittaa...
     
  4. DX

    DX Double Gearhead

    SES-valon kuuluu palaa hetki kun laittaa virran päälle.

    Uus hankinta?

    Kato nyt pirruuttas silti mahdolliset vikakoodit niin sitten osaat jos todellinenkin tarve tulee.

    Toimi autozone.com linkki ainakin.
     
  5. karza11

    karza11 Gearhead

    joo uus hankinta.
    toi autozone toimi tak.
    siis pitääkö sen kiljuakki aina virta kytkettäessä muutaman sekunnin.. :eek:

     
  6. DX

    DX Double Gearhead

    Mä en nyt astrosta muista sanoa koska vyön käyttö on vähän niinsunnäin ja emännys sillä ajelee ja tossa mulla on jo se uudemmanmallinen ovikellomainen pimputin, mut se piippausääni saattaa muuten olla ihan vaan turvavyön muistutin, kokeileppas laittaa vyö kiinni ennen virran kytkentää.

    Mä olen yleensä noi mölytoosien kaiuttimenreiät teipannut tukkoon kolmella kerroksella ilmastointiteippiä, äänitaso muuttuu kiljumisesta ihan siedettäväksi mutta edelleen hyvin kuultavaksi.
     
  7. KaapoLöllö

    KaapoLöllö 1st gear

    Minkä vuotinen kulkine mahtanee olla kyseessä? Tuo 89 malli huutaa vaa jos unehtuu valot päälle ku sammuttaa virrat tai vaihtoehtosesti jos on virrat päällä ja aukasee oven..
     
  8. karza11

    karza11 Gearhead

    -90 täytyypä kokeilla turvavyötä, huutaa vaikka ovet kiinni

     
  9. KaapoLöllö

    KaapoLöllö 1st gear

    En mie tiiä miks se valo ois kytketty sen summerin kanssa samaan, ku ei tuossa miun raaserissa oo ainakaa sille turvavyölle mitää anturia. Eli se vaa polttaa sitä Fasten belts valoa jonku sekunnin siellä.

    Omia (tai siis edellisen) virityksiä? :lol: Muutenki mukava korjata muitten tekemiä sätöksiä prkl.. :argue:
     
  10. karza11

    karza11 Gearhead

    joo kyl nois aina hetki menee ennenko pääsee sielunelämästä selville...:D
    paljos muute öljytilavuus?

     
  11. DX

    DX Double Gearhead

    Öljyä menee suodattimen kanssa noin 4.5 litraa.

    Täyssynteettisillä 0-aste euroölpillä esim. mobil saattaa venannostajat naputtaa kylmäkäynnistyksessä.

    Esim. Penzoilin ja Kendallin 5W/40 täyssynteettisillä en ole moista ilmiötä havainnut, noita pääasiassa tossa omassa käyttänyt.
     
  12. karza11

    karza11 Gearhead

    loppuu huutaminen ko laittaa turvavyön ennen virran kytkemistä.. :)
    onks tossa muute jakopäässä hihna vai ketju? onko viddumainen vaihettava mikäli hihna? mittarissa 200tkm ni saattas olla aiheellista tsekata?
     
  13. KaapoLöllö

    KaapoLöllö 1st gear

    Ketju on, alfamerilta saa halvalla chiltonin kirjan ni pääsee perehtymää kunnolla siihe elämää.. :lol: Ite totesin toimivaks ainakin moottorirempassa.
     
  14. karza11

    karza11 Gearhead

    mites toi ilmansuodattimen vaihto näyttää aikas ahtaalta... onkko kikkoja, vai ihan käsikopelolla........ meinaan viikonloppuna vaihtaa
     
  15. TmG

    TmG 1st gear

    Mökin puolelta moottorikoppa pois..ei oo vaikee enää sitte. ite en ainakaan onnistuisi etu kautta ropeltemaan sitä pinnapulttia paikalleen.
     
  16. Damned

    Damned Gearhead

    Ja käytä hyvä ihminen tuota hakutoimintoa, kun Astro-asioita on puitu vaikka mitenkä paljon tällä palstalla.

    Aika monessa hommassa pitää se konekoppa ottaa pois. Se lähtee nätisti, kun siirtää penkit taka-asentoon (ja sitä ennen purkaa kaikki muovihärpäkkeet pois edestä). Voimaa ei tarvita, järkeilemällä ne osat saapi irti ehjinä.
     
  17. KaapoLöllö

    KaapoLöllö 1st gear

    Ei miun ainakaa tarvii ottaa sitä pinnapulttia pois jos vaan sen putsarin nappaa pois, jos sitte taas kotelon ottaa ni sillo pitää ottaa pulttikin.

    Mut kyl mie sen silti sisäkautta vaihtelisin, on se etupää nii vittumaisen ahas.. :odroll:
     
  18. pekkosbill

    pekkosbill 3rd gear

    onkohan mulla sit joku poikkeus vehje ku tulee putsarin koppa ulos vaikkei otakkaan pinnapulttia pois??
     
  19. KaapoLöllö

    KaapoLöllö 1st gear

    Miulla tulee väkivalloin.. :lol: Mut jos jären kanssa puran ni ei lähe.. :)
     
  20. DX

    DX Double Gearhead

    Moon useesta Astrosta putsarinkopan irrottanut, osasta mahtuu ja osasta pitää pinnapultti irrottaa, kai sen olis tarkoitus sieltä justjust pujottelemalla mahtua.

    Ei nuo niin millin päälle tehtyjä laitteita ole, aina sentinkään vaikka astron koppa suht hyvin on mitoissaan. :lol:
     

Kerro tästä muillekin!