Aspenin vääntösauvat

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Jarrut ja jousitus.', aloittaja Shit-O-matic, 11.5.2008.

  1. Shit-O-matic

    Shit-O-matic 1st gear

    Joku edellinen omistaja on laskenut Dodgen jousituksen alas niin, että ottaa pohja kiinni maahan melkein asfaltillakin ja renkaat kuluu sisäreunasta. Tässähän on siis hieman erilainen tuo vääntösauvasysteemi kuin Dartissa, eli mitenkäs Aspenin vääntösauvoja säädetään niin, että keula vähän nousee ylemmäs?
    Tietämättömänä kyselen.... :odroll:
     
  2. MJF

    MJF Double Gearhead

    Siellä etupalkissa on ruuvit mistä ruuvataan, löytyy kyllä kun kattelee niitä sauvoja.
     
  3. Pietsi

    Pietsi Gearhead

  4. Shit-O-matic

    Shit-O-matic 1st gear

    Kiitos, eiköhän löydy, noita ruuveja taisinkin jo kertaalleen kattella, mutta en tienny niin en uskaltanu vääntää. :-?
     
  5. petro_din

    petro_din Gearhead

    eihän se oo sen kummempi kö darttikaan, vääntösauvat o vaa joku päättäny vetästä mutkalle ja erikohtaan kiinni kön aikasemmin..
    Mikälie idea, painavampi etupalkki ja.. no joo, ei sitä rikki saa, rohkeesti vaan :)
     
  6. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Ideana lienee se, että koko etupalkki/ohjuas/jousituspaketti on yhessä kokonaisuudessa; sen kun roiskasee K-palkin motteineen koppaan kiinni parilla pultilla. Helpppoo, ja tuotantokustannuksiltaan halpaa.
     
  7. sherif

    sherif Gearhead

    Jä mä kun luulin et mulla on Hämeenlinnan ainoo poliisiaspeni!!! :D
     

Kerro tästä muillekin!