Pick up projekteja

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja Slam454ss, 24.6.2004.

  1. SamiL

    SamiL Gearhead

    Olisit kysynyt aikaisemmin :poff: Olin huhtikuussa Carlislen rompetorilla ja siellä oli kokonainen tuommoisen hytti kaikkine pelteineen. Kontissakin olisi ollut tilaa...
     
  2. Quest

    Quest Gearhead

  3. Cheyenne

    Cheyenne 1st gear

  4. Quest

    Quest Gearhead

    No kun kaikki lähtee aina lapasesta......
    Jotenkin noiden kaks pyörästen kanssa tottunu ajatukseen, että kaikki näkyy. :poff:
     
  5. Jusmo

    Jusmo Gearhead

  6. itkonen

    itkonen 3rd gear

    [​IMG]
    Tällainen tuli nikarreltua omaan pikkariprojektiin sekalaista pikkuromun kuljetusta varten.
     
  7. Thunderb

    Thunderb 3rd gear

    Perhana, olen ajatellut kanssa nikkaroida tuollaisen ja vielä samanlaisesta pellistä 8)
     
  8. Mothertrucker

    Mothertrucker 3rd gear

    Mitäs niveliä olis hyvä vaihdella raidetangon päiden lisäksi, kun Sportsiden ohjauksessa on reilusti väljää?
    Toisen pyörän laakeri menee ainakin vaihtoon samalla.
    Katsastuksissa ei ole löytyny väljyyttä mistään nivelistä, paitsi apusimpukka jonka jo heitin uuden alle, eikä tällä osalla ollut mitään vaikutusta väljyyteen.
     
  9. smuige

    smuige Gearhead

    oiskohan simpukassa löysää? sitä pystyy kyllä säätämään.
     
  10. Tuukka

    Tuukka 1st gear

    Nyt on Chevyssä laatikko paikallaan. Muutamia pultteja ja muttereita vaille ja ne muut hilut. Kardaani on yhdellä kaverilla lyhennettävänä. Sitten vielä on vähä hitsaushommia. Joitain pikkuosia puuttuu, edellisen omistajan piti ne toimittaa, mutta enpä usko, kun tässä tuli vähä muitakin juttuja eikä enää kiinnosta yrittää sille soittaa tai laittaa spostia, mutta asiasta lisää aiheessa "autoharrastajat jotka eivät rekisteröi autoa nimillensä" :poff: Osista laitan sitten ostoilmoituksen kun loma loppuu ja alan saada taas tiliä. Sitten toi tarttis viedä leimalle, eli peukut pystyyn että vouti on saanu ne verorästit kynittyä siltä edelliseltä omistajalta, koska muuten taidan taas joutua maksumieheksi :(
     
  11. corvee

    corvee 1st gear

    onkos moni kokeillu heilauttaa akselin lehtien päälle 88- uudemmassa p-u:ssa. mulla on nyt sellanen projekti päällä. runko jo muutettu. tänään tuli u-pultit et saa kokeilla pultata akselin kiinni ja kokeilla lavaa päälle... semmoset 20 cm pitäis perä tippua. sit keulan kimppuun. 2in tiputtavat olka-akselit ja lyhyemmät jouset kiinni. saas nähdä pääseekö sillä enää mihinkään. :odroll:
     
  12. Fleetsider

    Fleetsider 1st gear

    pääsee..
    se laatikon alta menevä poikittainen pakoputken pätkä kyllä nappaa helposti kiinni, mut kyllä siihen tottuu.
     
  13. BB615

    BB615 Gearhead

    Minulla on autossani (-90 Sportside Chevy) 5" edestä ja 7"-8" tiputtavat palikat kiinni ja ei ole ongelmia ollut ajossa ollenkaan, ainoastaan etusiivenkaarien sisäreunat ottavat syvemmässä ruopussa kumiin kiinni hiukan. Edessä 2" dropatut spindelit ja 3" tiputtavat jouset ja takana yhdistettynä Shackle ja Hanger sekoitus sekä Flip Kitti.
    Rengastus on 245/60r15 ja 295/50r15.
     
  14. Fleetsider

    Fleetsider 1st gear

    kuvia?
    pitäisi tuota omaa fleetsideäkin alotella madaltamaan joskus..
    yhtään tuohon madallushinkuun ei auta se, että mun entinen, myöskin 5" edestä ja 7" takaa madallettu, pickup on näyttäytynyt tuossa nurkilla taas..
    siis tuo:
    [​IMG]
     
  15. mke77

    mke77 Gearhead

    ei muuten ole ihan pahan näkönen... ehkä kun laittais viel "euro renkaaT" ei mitään makkaran kuoria vaan niinku jotkut noku "continentaal"-kuviolla/ kylkiprofiililla!!
     
  16. corvee

    corvee 1st gear

    no nii nyt heitettiin lava päälle ja melkein sais vaikka eneeki tippua (rengas n.3cm kaaresta). no hyllys on vielä tuuman välipalat, 2in lehtien etukiinnikkeet. katotaan ny kuinka alas keulan saa... onkos kellään jääny -90 fleetsiden rollpania hyllyyn?
     
  17. 63impala

    63impala 1st gear

  18. corvee

    corvee 1st gear

    juu pokkasin seinäjoen asvalla edelliseen rollpanin ja voi olla et tulee taas tehtyä itse mut onhan se nyt mukavan helppoa laittaa kuitunen kaupan hyllyltä
     
  19. Fleetsider

    Fleetsider 1st gear

    täällä ois myös tarvetta moiselle...
     
  20. corvee

    corvee 1st gear

    nyt jäi 2tuuman droppi olka-akselit pick-uppiin. oli väärät mulle. eli akselin vahvuus on noin 35mm. mulle piti olla 31.8mm. aksilat on uudet.
     

Kerro tästä muillekin!