chevrolet stepside

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja nopete, 6.9.2008.

  1. nopete

    nopete 1st gear

    Olen tässä jo pitemmän aikaa haaveillut jonkin sorttista bensamallin stepparia -80 luvun loppu/-90 luvun alku mallia....
    Niinpä aattelin vaivata teitä jotain asiasta tietäviä muutamilla kysymyksillä...........

    Huollot onnistuuko ite perushuollot Öljyt,tulpat,suodattimet yms.
    Talviominaisuudet tarkeneeko pakkasilla?
    Varaosien saanti/hintataso?
    Kulutus satasella noin?
    Ja olisikoha mitään järkeä tämän hintaluokan vehjettä alkaa metästeleen ulkomailta???

    Ja tottakai kaikkea muutaki hyvää/huonoa voipii ilmotella jos tulee mieleen :eek:



    Kiitos jo näin etukäteen
     
  2. steppari-91

    steppari-91 1st gear

    Mulla on semmone -91 malline 5:n litran kasilla jonka olen ostanu uutena, joten voin tiätää jottai. Jos sulla pysyy työkalut normaalisti käsissäsi (en tierä mitä osaat tehrä) ja omaat jonkin verran tietoo auton huollosta kaikki normaalit huollot pystyy tekeen itte. Mää olen tarjennu ihan hyvin talvellakin, minusta lämppäri on riittävän tehokas. Varaosia löytyy helposti ja usein hintakaan ei ole kovin paha. Kulutukseksi sain ittelläni ekana vuonna keskikulutukseksi 13,7l/100km, tohonhan vaikuttaa tietysti miten sotkee kaasua. Sitte semmone juttu ett kato painoa jos auto painaa 1800 kiloo jourut ajeleen 80km/h kesät talvet :mad:
     
  3. Antti P

    Antti P Gearhead

    Jos ei tarvii olla kasi niin 4.3 kutonen. Jää yleensä alle 1800 kg eikä ole lätkää. Kone luotettava ku pikkulohkosta vaan kaks pyttyä pois. Jaksaa kulettaa tyhjää pikkaria pinta kaasulla.
    Ja hinta tietty ostaessa edullinen.. :D
     
  4. kane

    kane 1st gear

    Mikä tuon normi sportsiden paino? Kaveri just hommas 89 5.7efin ja ilman 80-lätkää... alle 1800kg mutta paljonko alle?
    Tai sitten missälie katsastettu? Silverado eli kaikki hemputtimet paikoillaan...
     
  5. Johnny Motör

    Johnny Motör 1st gear

    Mulla lukee Sportsiden otteessa painona muistaakseni 1830kg.
     
  6. steppari-91

    steppari-91 1st gear

    Mulla on painoo autos 1780kg, myös Silverado muttei ilmastointia. Kaverilla oli 5,7 ilmastoinnilla joka paino 1800kg.
     

Kerro tästä muillekin!