"Vanhat herrat"

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Dart & Valiant Association ry', aloittaja kinde, 5.8.2008.

  1. kinde

    kinde Gearhead

    Toisaalla topicissa mainittiin erään harrastajan toimesta.

    Jos nyt aletaan spekuloimaan , niin kuka on "vanha herra" tai kuka katsoo itsensä sellaiseksi? Mikä on se rajapyykki , että on "vanha herra"?

    Itse voisin jopa ollakin , ehkä. Ikää on 45 ja "harrastanut" jo 25v. Polvet kipeenä pitää kurkkia auton alle ja selkä vihloo aivan perkeleesti. Muistaakin enään jotain pää juttuja , pikkujutut pitää aina kysyä tai tarkistaa mieluummin kirjoista kuin netistä.

    Toisaalta..... Mieli on aina yhtä virkeä ja nopea käänteissään kuin 20v, siihen se jääkin.

    JA Toisaalta ............ onhan sellaisia konkareita kuin esim Herra Husso, siinähän onkin "Vanha Herra".

    No kunhan mietiskelin...., parjatkoon jokainen itseään. :D
     
  2. RAAKA

    RAAKA 1st gear

    Mä oon kyl pihalla ku telkän pönttö,mut jos haetaan vähääkään mitä olen ymmärtänyt niin ilmoittaudun juniori ryhmään.
     
  3. maxvo2

    maxvo2 Double Gearhead

    Vanhat Herrat

    No "Vanhat Herrat" oli positiivinen ja arvostava ilmaisu pitkään harrastuksen parissa toimineille henkilöille. :D Tarkoitus ei ollut syyllistyä ikärasismiin, eikä sitä sellaisena varmaan kukaan ottanutkaan. Kinden kanssa ikää saman verran, harrastuspuolella vain "pieni" tauko vuoden -84 - 06 välillä.
    Omaa pysähtyneisyyttä kuvaa se, että samaa A-luokan tuotetta joka 18 vuotiaana nörrinä vuonna -81 tuli ensimmäiseksi autoksi hankittua kunnostan edelleen.

    Kirjaan, keskusteluun ja kysymiseen toiselta harrastajalta uskon edelleen. Netti on toki nopea mutta useinmiten asiat selviävät soittamalla ja juttelemalla ihmisen kanssa.
     
  4. signet

    signet Gearhead

    Ikää 36v;kunto kun kuuskymppisellä,jutut kun kuustoistasella :argue:
     
  5. Simo

    Simo 1st gear

    Öh, tähänkö sitä on tultu.... Juniorit. 8)
     
  6. kinde

    kinde Gearhead


    Lasit pois vaan.
     
  7. Käkö

    Käkö Gearhead

    Mä oon 18... 8)
     
  8. dartvader

    dartvader 1st gear


    Mä olen päässy kans aika likelle tota, ikää tosin vasta 25 v... :poff:
     
  9. signet

    signet Gearhead

    Nythän se selvis et mix sä juat aina vaan kaljaa,eihän sulle alkossa myydä väkeviä :soosoo:
     
  10. Käkö

    Käkö Gearhead

    Niijust, r-kiskallakin ne kysyy papereita ku mä meen ostaan tupakkaa... :p
     
  11. CandyBee

    CandyBee Gearhead

    Mullakin on teini-ikäisen mieli vanhan ämmän ropassa.
     
  12. jaketin

    jaketin Gearhead

    mä en ooo vanha.......

    no ulkoisesti kylläkin :poff:

    kun laittaa tukan tiukalle ponnarille, niin näyttää puolituntia nuoremmalta :rotfl:
     
  13. Tomaso

    Tomaso 3rd gear

    Taidankin perua ensi viikon parturiajan.........
     
  14. kinde

    kinde Gearhead

    Minun pitää :argue: käydä parturissa sen takia , että saa harmaat pois. :poff:

    Ensi viikolla kuntoutukseen............ :oops:
     
  15. slant six

    slant six Gearhead

    48 jo, eli olen kai vanha herra :rotfl: mä olen roku.
    Parasta A-ryhmää harrastanut jo vuodesta -77.
     
  16. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Mä taas oon doku, mutta ah, niin nuori. Ainakin olin joskus. Ja vieläkin, paitsi iän suhteen.
     
  17. cuda69

    cuda69 Gearhead

    meidän tallin seniori , kohta 48 ja kaverit kutsuu papaksi tai vaariksi. :D .
     
  18. Täytin 20 vähän aikaa sitten...
     
  19. dart -66

    dart -66 Gearhead

    Niin määkin , muutama vuosi sitten 8)
     
  20. Savis

    Savis Gearhead

    Niin minäkin, mutta 40 vuotta sitten. :rotfl:
     

Kerro tästä muillekin!