Olisko pääkaupunkiseudulla kysyntää kori/putkistofirmalle?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja 57Sierra, 25.9.2008.

  1. 57Sierra

    57Sierra 2nd gear

    Jos pistäisin pääkaupunkiseudulla (lähinnä Vantaalle) pystyyn firman missä tekisin henkilöautojen (ei jaappanilaisia, mutta kaikki muut käy paitsi Opelit... :D) ja raskaankaluston kaikkia pelti- ja rakenneosia ns. tyhjästä, sekä korimuutoksia/korjauksia yms. niin olisikohan riittävästi palvelun tarvitsijoita?
     
  2. ata

    ata Gearhead

    Re: Olisko pääkaupunkiseudulla kysyntää kori/putkistofirmall

    No ei sitten...
     
  3. 57Sierra

    57Sierra 2nd gear

    Opel on "kiellettyjen listalla" yliannostuksen vuoksi :rotfl:
     
  4. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Varmasti on, jos sossusta saa kuponkeja millä maksaa. Muuten luulen, et voi olla heikkoo mikäli sitä tarvii tältä palstalta tiedustella. Eli pitäis olla eka kysyntää, että ainakaan ite tollaseen lähtisin.
     
  5. Teppe

    Teppe 1st gear

    Ota vaan kaikki merkit siihen ja teet ruostehommiakin niin työt ei varmasti lopu... Itellä Hausjärvellä Tmi yritys ja joutuu jo ei kerkeetä sanomaan
     
  6. 57Sierra

    57Sierra 2nd gear

    Vipottajalle; Täältä käsin on aika mahdotonta tehdä ensin kysyntää ja sitten tulla markkinoille, sen verran kaukana olen kuitenkin (Saksankin sisällä 1000km etelään). Muutenkin yrittäjän elämä on sellaista ettei voi välillä esim. mennä toiselle töihin (eikä kukaan yrittäjää ottaisikaan), toisaalta yritykstä on hankala "keskeyttää", eli kun kerran lähtee leikkiin niin sitten täytyy pysyä leikissä mukana tai pitää olla niin paljon rahaa että voi lopettaa. Menot pyörii vaikka ei tekisi yhtään töitä. Kyllä minä elämässä olen paljon riskejä ottanut eikä se pelota, lähinnä tällä palstalla on kysyntää hyvä testata kun samanmielisiä ihmisiä löytyy. Pelkkä muutto on jo niin kallista tälläisen roinamäärän kanssa että on hyvä vähän tehdä pientä "markkinatutkimusta" :D

    Sossuun ei ikinä luonne anna mennä, kyllä tekevälle pitää aina jotain töitä löytyä!

    Ei mulla muuten ole mitään muita merkkejä kohtaan estettä, mutta kyllä se työnkin pitää motivoida, tästä syystä en varmasti ala vanhoja Hiaceja tms. korjailemaan. Jos taas joku tuo jonkun vanhan auton mikä on täysi harso mutta ns. harrasteauto niin sitä on ehdottomasti mielekkäämpi pistää uuden veroiseksi. Eli asiakkaakseni en näe niinkään arkiautoilijaa jolle auto on vain kulkupeli, vaan sellaisein joka arvostaa autoansa ja haluaa että hyvä työ tehdään ja kohtuu hintaan. Eli kyllä mulla on toiset arvot kuin rahan tahkoaminen, rahaa on kuitenkin jonkun verran tehtävä että pystyy laskunsa maksamaan - eikä se työkään ihan helppoa ole.

    Hieno kuulla että Teppellä menee hyvin, lähinnä siksi olen itse harkinnut pääkaupunkiseutua että se on tuttu ja toisaalta asiakaskuntaa on enemmän. Asumispaikkana valitsisin mieluummin maaseudun mutta yrityksen pistämisessä sinne on liikaa riskiä...
     
  7. kivinen

    kivinen 1st gear

    Jaa Sisupaja meinaa muuttaa pois Saksasta?

    Kyllä kai noita autoharrastajia on, jotka teettää autojaan. Useimmat harrastajat vaan koittaa tehdä itse. Valmista asiakaskuntaa ei tänne saa aikaseksi, mutta luulis mainonnalla autolehdissä jonkinmoista kyselyä tulevan.

    Raskaankaluston hommia voisi olla harrasteautoja enemmän, mutta se on varmaan sellaista leimakuntoon laittamista ja kaikki hommat pitäisi onnistua saman katon alla.

    Jatkampa privalla toisen foorumin kautta. :wink:
     
  8. 57Sierra

    57Sierra 2nd gear

    Juu - vähän olis sellasta mielessä... :) Pistin jo nykyiset asiakassopparit poikki ja niissä on sellainen puolen vuoden irtisanomisaika ennen kuin vapaudun. Nyt on taas vuoria katsottu riittävästi joten kävis taas välillä järvimaisemat... :D Varmaan huomasit että toisella foorumilla on noista veneistäkin jo alettu juttelemaan (siis omaan käyttöön)... :wink:
     

Kerro tästä muillekin!