Tulevat Corveten takavalot tutuiksi motarilla!!! :

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Anonymous, 29.12.2003.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

  2. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Kovat on ainakin myyjän puheet.
     
  3. Anonymous

    Anonymous Guest

    ennenkaikkea kuunnelkaas se video kun antavat moottorille vähän jenkaa:Juuri tolta kuulostaa täydellinen moottori,huhhuh.

    eikö se luvannut katulailliselle autolle alle 2 sekuntia 0-60 mph,siinä on meinaan ihmisen fysiikka jo koetuksella!
     
  4. Roc

    Roc Gearhead

    Ei voi muuta sanoa ku että rahalla saa kaikkea kivaa. Pitää muuten mylly aika rankkaa ääntä, puuttu kyllä semmonen tyypillinen kasikoneen louskutus kokonaan...
    mutta kierrosherkältä kuulosti!
     
  5. Anonymous

    Anonymous Guest

    Eikös se väittänyt että moottorin pohjana on nascar lohko!
     
  6. Mopuristi

    Mopuristi Gearhead

    Hah, hah :grin: :grin:

    Pikkulohkosta 1500 heppaa ilman turpoo ja ploweria. Hyvät on jutut.
     
  7. Anonymous

    Anonymous Guest

    Eikö toi ollut ihan puhdas hi-perf-kone? Siis jopa amerikan mittakaavassa(käy jollain nitrobensallakin) ja mun mielestä 421 kuutiotuumainen kone täyttää jo isolohkon määritelmän. Jos sillä tosiaan on näyttää mustaa valkoisella että konetta on rakennettu jenkeissä siihen malliin että loppulasku on lähes 220 000 taalaa,niin luulisi siihen hintaan irtoavan jo aika paljon raakaa tehoa ilman bloweria ja turboja/NOSiakin. Sitäpaitsi äijä lupasi auton liikahtavan 0-60 mailia tunnissa alle kahteen sekuntiin,eli kyllä sieltä on pakkokin sitä voimaa löytyä..Se että onko sitä sitten yli 1500 pollea onkin toinen juttu,mutta veikkaan että tossa +1500 hp -väitteessä on mukana NOS-lisä,mutta siltikin siinä lohkossa on siis oltava päälle 1000 heposta,mikä ei kuitenkaan ole mahdottomuus jos asialla on asiansa omaava virittäjä ja rajaton budjetti.
     
  8. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Huhhuh.
     
  9. Anonymous

    Anonymous Guest

    Tietysti tollasen moottorin kestävyydestä "katukäytössä" on syytäkin olla jokseenkin skeptinen
     
  10. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Tohon alle kahteen sekuntiin 0-96 tolla painolla tarvitaan ehkä 500 heppaa. Tosta tulee mieleen yks toinen show auto, jossa oli joku Infinityn 32 venttiili kasi nitrolla josta irtos 2000+ heppaa, huippua oli yli 600 ja laatikkona fordin C4.
     
  11. Anonymous

    Anonymous Guest

  12. Anonymous

    Anonymous Guest

    Eikös myyjä kertonu että vette kerää varttimaililla 180mph loppunopeutta? Tommonen lukema kyllä jo vaatii vähän tehojakin...
     
  13. SpedeX

    SpedeX 3rd gear

    THINGS I WILL NOT ACCEPT IN TRADE.

    No Ex-wives (no trade in value...I already have two....LOL)
    No post-dated checks drawn on the Banks of the Mississippi
    No land that I can only see via an Air-Boat
    No Airplanes, one is sufficient.
    No promissary notes please.


    Heheheheh :smile:
     
  14. Anonymous

    Anonymous Guest

    Joo ei kyllä 180 mph loppunopeuteen riitä millään 500 kaakkia,ei lähimainkaan. Meikäläisittäin puhutaan TODELLA nopeasta katuautosta kun toi sama lukema on km/h..Oishan tossa leikkikalua juu..
     
  15. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Kattokaa hyvät immeiset niitä kuvia ja mm. tota osavalikoimaa mitä koneessa on. Pakosarjat normaali letukan pulttijaolla? Ja vauhtia saman verran mitä 500+ paunaa kevyemmillä pro stock trukeilla? corveten vakioraamilla? 4.86 välitys, 26?" korkeat renkaat ja 180 mph? TH700 automaatti. MSD 6 AL sytkäkin oikeen laitettu? Ja vacuumipumppu jarrutehostajalle; mahtaakohan puolitoistatuhatta heppaa riittää? Vai olikohan se kellotettu euroopassa ja mailit olikin kilometrejä? Toi tekstikin vaikuttaa suunnilleen GTI makasiinin artikkelista napatulta hypetykseltä. Mutta hyvähän se on jos tuntuu hyvältä.
     
  16. WBBC

    WBBC Double Gearhead

    Pakko olla se 1500 hp kun siinä on jarruvarjokin!
    Milläköhän se imee sen varjon takaisin sisään ohituksen jälkeen kun jarrutus on ohi ja matka jatkuu?
     
  17. Cuda

    Cuda 1st gear

    750-800 heppaa korkeintaan. Comppitasoinen mosa ei tuolla iskutilavuudella ja noilla osilla just enempää tuota. Ei tuo mikään Pro Stock-tasoinen ole kuitenkaan. Toki 800 heppaisella voi päästä matalia ysejä ja lähtee varmaan reippaasti motorinopeuksistakin mutta ei vastanne myyjän hehkutuksia siitä huolimatta(?)
     
  18. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Sääli, ettei koneesta oo parempia kuvia. Noi 305cc imukanavat tuntuis vähän utopialta ton kuvan perusteella, olis kiva tietää mitkä kannet siinä on. MSD 6 AL ja 15:1 puristukset vaikuttaa lupaavalta, on se hyvä sytkälaitteisto. Noi sarjat on Hookerin super compit 1 3/4" primääreillä ja 3" kollektoreilla.
     
  19. Dobermann

    Dobermann Gearhead

    Jos on Nascar tavaraa, niin kone saattaapi olla mielenkiintoinen kokoonpano. Ei välttämättä 1500hp, mutta paljon kumminkin..

    Nuo Nascar osat tuppaavat kuulemma olemaan lähes yksittäis kappaleita. En vaan muista perhanaksenikaan firman nimeä joka myy noita osia ja vaikka matcing pakettia koneina. Sen sanon, että 357cid konista (katukelpoisina) olivat pukanneet ulos 900Hp+. Mielipuolista, täytyy sanoa. Mutta jos firma kerran myy noita paketteja perskeleesti hinnan ollessa aika kova, niin kait ne hyviä ovat. Oli muuten aikanaan firmasta ja 357cid koneesta juttua Hot Rod Magazinessa.
     
  20. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Nascar tavaraa tossa väitettiin olevan high nickel lohkon. Miltä vuosisadalta; se onkin jo toinen juttu. Kovasti tavalliselta tuo vaikuttaa eikä miltään short deck motilta kuten niissä nykyään käytetään. Varmaan oikeen 010 lohko. Pro Stock trukeista otettii ehkä 950 heppaa, ja ne on tekniikaltaan ihan jotain muuta kuin endurance nascar moottorit, joten 900 heppaa 357:sta katukäyttöön tuntuu kyllä aika uskomattomalta sekin. Tollasilla kansilla kun tossa corvetessa Nascaria on viimeks ajettu varmaan 80-luvulla, josko silloinkaan.
    "Custom made sheet metal tunnel ram intake manifold(feels like a car with twin-turbos or a huge blower when you get over 3000rpm's in any gear....will tear your head off!)"

    :grin:



    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: Mopeman 2003-12-30 16:23 ]</font>
     

Kerro tästä muillekin!