Dodge Ram 4x4 Cummins. FAQ sivulla 1.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Mussemaan, 18.10.2004.

  1. misi

    misi 3rd gear

    ne on tiukassa jos on ruosteessa.
    Ite painoin irti käsikättösellä c-prässillä noi vetarin ristikot ja kardaanien
    ristikoihin hain sitten 5 tonnin biltseman prässin.oli hiukan helpompi.
     
  2. persus

    persus 3rd gear



    itelle tuli hommattuu just sellanen 30 000nm hydrauli prässi!sillä luulis ristikotki antautuvan 8)
     
  3. misi

    misi 3rd gear

    30000 puristin ainakin riittää,5 tonnillakin saa jo uudet ristikot paskas asennettaessa.... :D :cry:
     
  4. Erska

    Erska Gearhead

  5. sepi 74

    sepi 74 1st gear

    tolla 77 tonnin hinnalla on myyty varmaan aika monta... :odroll: :rotfl:
     
  6. DOODGE

    DOODGE 1st gear

    Tehoja pitäis vähän saada lisää dodge ram vm;2001

    voisko joku joka vähän tietäis kertoa mitä kannattas 24v koneeseen tehdä että sais vähän tehoja lisää putki on laitettu jo 4tuumaseen ja ilmanputsari vaihdettu. esim:mitkä suuttimet kannattais laittaa ja lastu jos jollain on kokemusta noista enemmän kuin mulla. (itse en tiedä mitään) :pinup:
     
  7. sepi 74

    sepi 74 1st gear

    Re: Tehoja pitäis vähän saada lisää dodge ram vm;2001

    vähän tarkempi tieto ku 24v. :rotfl:
     
  8. DOODGE

    DOODGE 1st gear

    eli auto on dodge ram vm:01 2500 5.9cummins
     
  9. freeride

    freeride Gearhead

    jos haluat vp44 kestävän pitempään,ennenku alat yhtään mitää virittään niin laitat polttoaineen painemittarin ja heität sen orggis siirtopumpun mäelle ja tilalle fass,airdog,glacier tms.tehokas siirtopumppu.
     
  10. HRTP

    HRTP Gearhead

    kannattais soittaa,kuulemma tämä jyväskylän kaveri millä on tuollainen samantapainen mutta 2-akselinen onkin ostannut sen tuosta liikkeestä eli puhu täyttä potaskaa mulle siitä että ite on tuonut ja tyypittänyt sen :mad: ihme ja kumma kun ei sähköpostiin tullutkaan mitään kopioita papruista :poff: Mutta ihme hemmo oli kun ei voinut heti kerrasta puhua totta
     
  11. sisu

    sisu Gearhead

    Re: Tehoja pitäis vähän saada lisää dodge ram vm;2001

    eka polttoaineen siirtopuoli kuntoon ja sit joko edgen tai quadzillan lastu.
    itellä ollu edgen ez lastu ja nyt on quadzillan andrealine.
     
  12. freeride

    freeride Gearhead

    ja sit seuraavaks saakin aika pian mennä laatikkokauppaan.. :odroll: :lol:
     
  13. rammi

    rammi 3rd gear

    ...ja taas on etukardaanin tuplaristikon/vakionopeusnivelen kuula vaihdettu, katsotaan ny miten kauan kestää. Aiemmin oli puhetta siitä kuulan neulojen määrästä, kyllä tässä uudessa oli neulat tiiviissä rivissä eli ei oo välystä yhtään niiden välillä.
     
  14. persus

    persus 3rd gear

    kohta alkaa olemaa noita dodgen karjapuskureita saatavilla ja ensimmäiset tilaajat saavatkin jo kohta omansa!jos jotain kiinnostaa niin kuviakin saan sähiaikoina laitettua!
     
  15. rotke-00

    rotke-00 1st gear

    Miltäs se valorauta näyttää 2000 vm sovitteilla sellaselle olis tarvetta
     
  16. freeride

    freeride Gearhead

    mulla oli kans tiivis nippu neuloja,eikä välystä.
     
  17. persus

    persus 3rd gear

    rauta

    jos katsot tuolta mun kuvablogista ni tulee malli joka on saman lainen kun tuo mun dodgen karjaraudan keskiosa,eli niin sanottu keskirauta ja sitte tulee malli jossa on valojen suojat myös! mallit on hyvin saman tapaisia kun chevyn keulalle tasrkoitetut joidenkuvia löytyy nettisivuiltani www.metallityot-soikkeli.com dodgessa tulee vaan ne pysty latikat vähän pyöreämmän malliset kun chevyn puskurit!ja hinnat on varsin kilpailu kykyisiä foorumilaisille ja rakenne on erittäin tukeva ja voi sanoa oikeasti karjapuskuriksi eikä pelkäksi valotelineeksi!jos mallit ei jostain syystä miellytä silmää,kuuntelen myös toiveita ja astinlauta putkia on myös tuotannossa!


    t.soikkeli
     
  18. persus

    persus 3rd gear

    oho...piti tulla yv:nä :oops:
     
  19. sepi 74

    sepi 74 1st gear

    mulla ei ollu neuloja eikä muuten niitä kuppeja JA oli vähän välystä :rotfl:
     
  20. Erska

    Erska Gearhead

    Hah. Aika uskomaton tyyppi.

    Ehkei se kehdannut sanoa, kun mä katoin että 13 tuhanteen euroon sais neljä vuotta vanhan tommosen jättimallin silloin kun dollari oli "parhaimmillaan".

    Soittiko tämä kaveri sulle ja sanoi että tuolta firmasta sen osti, vai miten sait selville?

    Täytyypä tuohon puljuun soittaa ja kysellä asiaa joskus kun kerkeää. :D

    Multa saa sitten hyvin kohta kunnon siirtopumpun isommalla linjalla 24v Dodgeen. Riittää hienosti 500heppaan. Jos siitä haluaa ylöspäin niin aina voi laittaa toisen pumpun rinnalle! 8)
     

Kerro tästä muillekin!