Mitä olette tehneet?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Chevy ´53, 8.1.2004.

  1. Henkseli

    Henkseli Gearhead

    Ostanut osia ja nyt tilaamassa lisää, hinkannut moottorin osia. Suunnitellut monenlaista parannusta harrasteautoon.
     
  2. Osku H

    Osku H 1st gear

    Puolan palkat ja Monacon menot (siteeraus en nyt muista mistä vanhasta lehdestä), joten turhan paljon on jäänyt pelkästään suunnittelun asteelle. No hyvin suunniteltuhan on jo melkein puoleksi tehty.
    Lähinnä aika on mennyt Aman liikenteessä pitämiseen ja muutamien pikkuvikojen ihmettelyyn. Apukuskin puolelta silloin tällöin kuuluva natina ei kuulemma ole vika vaan ominaisuus joka siirtyy autosta autoon :smile:
     
  3. Anonymous

    Anonymous Guest

    Pistät sen linkin tänne vaan...
     
  4. Chevy-74

    Chevy-74 1st gear

    Just ajelin talliin takasin, kun piti käyttistä siellä vähän roplata. Osia tilaillu, renkaat taakse, kiekkamittari, nop.mittarin vaijeria, sähköosia jne. Kesäks pitäs vielä hommata kuppijakkarat, putkistoo, lukkoperä ym.
    Lavakatteen muottia pitäs alkaa väsäilee, sekä myös konepellin scoopin muottia, hälytin asennella loppuun ym ym....

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: Chevy-74 2004-01-10 13:51 ]</font>
     
  5. A.N

    A.N Gearhead

    Maalasin Dodgen vanteet.
     
  6. Juu ,lihottu on syntymästä asti noin 3,3kiloa per vuosi ja nythän niitä on jo 30.... Nashin isolohkoa vähän tarkistellaan kesän riivauksen jäljiltä ,kuului kylmästartin jälkeen outoa kolinaa muutaman sekunnin ja öljynpaineiden nousun jälkeen ääni hävis? Tais vikakin löytyä... oli vetolevyn pultit löystyny turbiinista. Peltisarjat uusiksi rosterista ja paremmin virtaaviksi ,kaasarin alle korotuspalaa,rullavipat yläkertaan jne....
    Kunhan saan uudet pakosarjat paikoilleen täytyy koekäytellä ja kuunnella vaatiiko myllyn ylösnoston vai onko mystinen ääni hävinny. Välillä tuli ostettu K750 moottoroitu pyörä pahvilaatikoissa , nyt alkaa muistuttaa prätkää,sähköjä uupuu. Chrysleriäkin pitäis vähän katella,välitys pitäis uusia mutta saattaa vielä tulevan kesän saada palvella....
     
  7. Wiikki

    Wiikki 1st gear

    Kävinpä keskivikkona leimaamassa dillaccia, eikä se tietenkään läpi menny, koska sitä nyt ekalla leima heltiäisi. Eihän katsastus asemat pysyis pystyssä jollei niillä olis tuloja uusintakatsastuksista, tai ei siellä ainakaan kahvia vois tarjoilla..
    No joo, pikkuvikoja, mutta yllättävän kalliita. Tunnetusti halpahan tollanen cadillac on harrastaa. Ens viikolla uudestaa näyttää, ja sit baanalle.
     
  8. Fe

    Fe 1st gear

    kone käytetty pois nokalta vesikanavat pesty, uus syylari, uus lootaölpän lauhari, ja paljon suunnitelmia...
     
  9. fire

    fire Gearhead

    samaten on käynyt itellekkin ! sen lisäksi on odoteltu autoa maalaamosta ,ajan kuluksi tilailtu uusia osia ja taas odoteltu autoa maalaamosta ! tallin sähköt sain just valmiiksi ja käyttiksen leimaan , niin ja sen lisäksi oon juonut olutta ja lihonnut (reilusti) ! ja autoa odotetaan edelleen maalaamosta !!
     
  10. Muki

    Muki Gearhead

    Jaa...

    Päässyt eroon ylimääräisistä autoista ja rahoista. Syönyt vähemmän ja touhunnut tallissa enemmän. Vältellyt tankin vaihtoa sinnikkäästi jo kk-tolkulla. Asettanut Buickin seisontavakuutuksiin ja irrottanut siitä suurella tohinalla ilmanpuhdistimen siipimutterin ja hakenut romikselta Cadillacin keulamerkin. Heheh swappihan on melkein tehty sitten.

    Siivonnut ja järjestellyt tallia h-tisti. Etsinyt tietoa kirjoista, webistä, tutuilta, tuntemattomilta. Ostanut kaikilla rahoilla hitsauskoneita, prässejä, mittalaitteita jne.

    Siirtänyt pickupin hytin tallin perältä sen keskivaiheille ja saanut täten tilaa Buickille.

    Löytänyt onneksi tältä forumilta sellaisen komplett moottorin, jolla päässee ensi kesäksi jo liikenteeseen. Toisen motin suhteen budjetti asettunut siihen moodiin että vasta '05 kaudelle.

    Vaihtanut ainakin sata kertaa mielipidettä siitä mihin autoon se Cad 500 pitää nyt sitten asentaa. Ymmärtänyt viimein, että päätös asiasta on syytä tehdä hyvissä ajoin ennen kesää, jotta olisi teoreettinen mahdollisuus saada jotain tehdyksi. Siitä siis Buickin seisontavakuutukset, eli päätös viimein syntyi.

    Nyt edessä se tankin vaihto ja iskarit kanssa Pontiaciin ja Buickista Olds 350/200r4 paketti pois. Sitten niitä kiinnikkeitä tekemään. Onneksi on nyt se '71 motti mitä käyttää mock-up (moka?) sovituksiin.
     
  11. moparlars

    moparlars 2nd gear

    Tekemässä th 350n korjaus ja sen jälkeen hakemassa 66 coronet projektin ja vielä sen jälkeen 68 belv maalauksen ja sen jälkeen pesuhallin valmistus ja ,,, jne
     
  12. Anonymous

    Anonymous Guest

    just masturboin....... ja hyvää teki..... suosittelen!!!
     
  13. Jäpälä

    Jäpälä Gearhead

    Ite oon vaan ajanu, ja joka päivä. Kun ei tunnu tuo "Goldenpatina" kelleen kelpaavan, niin siihen alkaa kohta kiintyä. No onhan tuota tullut tallin puolellakin oltua, nenää kaivamassa. :smile:
     

Kerro tästä muillekin!